تیم فوتبال رئال مادرید برای دربی فردا مقابل اتلتیکومادرید ۲مدافع میانی خود را ندارد.

شوامنی

به گزارش همشهری‌آنلاین، برد ۲ بر صفر در زمین ختافه ۲تلفات روی دست رئال‌مادرید گذاشت. در آستانه دربی حساس فردا در مادرید مقابل اتلتیکو، آنچلوتی ۵بازیکن را که می‌توانند در دفاع میانی بازی کنند، در اختیار ندارد. آلابا چند وقت پیش مصدوم شد و فصل را از دست داد، میلیتائو اول فصل آسیب دید و تا اواخر این ‌ماه قادر به بازی نخواهد بود، آلوارو کاریو که از کاستیا برای روز مبادا فرا خوانده شده بود، مصدوم است، رودیگر در بازی با ختافه و اواخر نیمه‌اول به‌دلیل درد و مصدومیت تعویض شد و شوامنی هم که به‌جای او از پست هافبک دفاعی به دفاع وسط رفته بود، کارت گرفت و بازی با اتلتیکو را از دست داد. شوامنی بعد از بازی به‌دلیل اعتراض به داور کارت زرد گرفت و ۵کارته شد. حالا تنها یک گزینه تخصصی در این پست به نام ناچو وجود دارد که از کیفیت همیشه متوسط خود فاصله گرفته و مدتی است به بازیکن ضعیفی تبدیل شده.

کارواخال و مندی سابقه بازی در این پست را دارند که به‌نظر می‌رسد راه‌حل کارلتو استفاده از زوج مندی- ناچو برای دفاع وسط باشد؛ خدا به رئالی‌ها رحم کند! اگر مندی و کاماوینگا هم مقابل اتلتیکو کارت زرد بگیرند، بازی با خیرونای مدعی را از دست خواهند داد. رئالی‌ها کارت‌های زیادی می‌گیرند، درحالی‌که در مواردی یک‌پنجم بازیکنان حریف خطا می‌کنند. در همین بازی با خیرونا ۲کارت زرد به رئالی‌ها با ۵خطا داده شد، درحالی‌که خشن‌ترین تیم این فصل؛ ختافه از ۱۸خطای گرفته و چند خطای نادیده گرفته‌شده، تنها یک‌بار کارت زرد دریافت کرد. خود آنچلوتی هم در اعتراض به نادیده گرفته شدن ۳صحنه پنالتی مشکوک برای تیمش اخطار گرفت.

زننده هر ۲گل رئال در این بازی یعنی خوسلو در این فصل ۱۲گل زده و ۴پاس گل داده است. او در ۵بازی آخر ۶گل برای رئال به ثمر رسانده درحالی‌که در بیشتر مسابقات بازیکن ذخیره بوده.

خوسلو در این فصل به طور میانگین هر ۱۱۸دقیقه یک گل به ثمر رسانده که بهترین نرخ گلزنی بازیکنان رئال است؛ بلینگام هر ۱۳۳دقیقه، وینیسیوس هر ۱۴۴دقیقه، براهیم هر ۱۶۶دقیقه و رودریگو هر ۱۹۸دقیقه یک گل. خوسلو و رودریگو در این فصل هر کدام ۱۲ گل زده‌اند و فقط از بلینگام ۱۸گله پایین‌تر هستند.

ممکن است بلینگام هم محروم شود. او در یک صحنه به میسن گرینوود، بازیکن قرضی منچستریونایتد در ختافه گفت: «متجاوز!» گرینوود پرونده‌ای در زمینه آزار جنسی و خشونت علیه نامزد خودش داشت و به همین دلیل باشگاه انگلیسی او را از فهرست تیم کنار گذاشته بود. البته بعدا این بازیکن انگلیسی تبرئه شد. مدیران ختافه با توجه به رابطه خوبشان با مدیران رئال قصد شکایت از بلینگام را ندارند اما از توهین او دلخور شده‌اند.

وینیسیوس در زمان ورود اتوبوس تیم به ورزشگاه کولیسئوم برای یک‌بار دیگر با توهین‌های نژادپرستانه روبه‌رو شد. این هشتمین ورزشگاهی بود که در آن به وینی توهین می‌شد.

گل اول رئال‌مادرید مقابل ختافه پس از ۲۲پاس متوالی به ثبت رسید.

گل اول رئال یازدهمین گل این فصل این تیم با ضربه سر بود. خوسلو و بلینگام هر کدام ۳گل با سر زده‌اند و فقط مایورال از ختافه با ۴گل از آنها عملکرد بهتری در این زمینه داشته. ختافه ۱۲گل با سر وارد دروازه حریفان کرده است.

کد خبر 829750
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha