حسابدار دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی در اعتراض به هزینه بودجه عمومی برای تعمیر ویلای شخصی «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم استعفا کرد.

نتانیاهو

به گزارش همشهری‌آنلاین، روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» از تنش بین «روعی بنوانیشتی» حسابدار دفتر نتانیاهو و «یوسی شلی» رئیس دفتر وی به خاطر هزینه کردن بودجه عمومی در ویلای شخصی نتانیاهو خبر داد.

روزنامه چپگرای هاآرتص نوشت: در شرایطی که اسرائیل درگیر جنگ غزه است، دفتر نتانیاهو به فکر تعمیر استخر نخست وزیر است.

براساس این گزارش، بنوانیشتی در اعتراض به دستور شلی برای هزینه چهار هزار و ۷۰۰ شیکل (حدود هزار و ۳۰۰ دلار) جهت تعمیر و بهسازی استخر ویلای «قیصر» در خیابان غزه در قدس اشغالی استعفا کرد.

هاآرتص به نقل از منابعی در وزارت دارایی رژیم صهیونیستی نوشت: حسابدار اصلی دفتر نتانیاهو از مدت ها پیش به خاطر اینکه نمی خواست مسئول هزینه کردن بودجه عمومی برای دفتر نتانیاهو شود، خواهان کناره گیری از این منصب بود.

به گزارش ایرنا، نتانیاهو با سه پرونده بزرگ کلاهبرداری و رشوه خواری روبرو است و پیش از این چند جلسه دادگاه رسیدگی به این پرونده ها برگزار شده بود اما تنها موضوعی که اکنون مانع از محاکمه نتانیاهو شده است، مصونیت سیاسی وی به عنوان نخست وزیر است.

بسیاری از کارشناسان، تلاش نتانیاهو برای تداوم جنگ علیه غزه و گسترش آن به کل منطقه را بازتاب موقعیت سیاسی وی می دانند زیرا با اتمام جنگ، وی باید برای پرونده های فساد و در عین حال، شکست از مقاومت فلسطین، محاکمه شود.

کد خبر 828897
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • مهرداد IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    3 0
    1300 دلار در مقایسه با اختلاسهای چند ده میلیارد دلاری کشورمان