پرونده چهار عضو اصلی این تیم پس از انجام تحقیقات، جهت رسیدگی به دادگاه انقلاب اسلامی ارجاع شد و نهایتا در تاریخ ۲۷ شهریور ۱۴۰۲، حکم اعدام این ۴ نفر به اتهام همکاری اطلاعاتی به نفع رژیم غاصب صهیونیستی صادر شد.

به گزارش همشهری آنلاین، حکم اعدام ۴ عضو تیم عملیاتی سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی که سال گذشته و در جریان اجرای عملیات بمب‌گذاری در اصفهان دستگیر شدند، صبح امروز اجرا شد.

مرداد سال گذشته، وزارت اطلاعات ضمن صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: یک تیم عملیاتی مرتبط با سرویس موساد که از مسیر اقلیم کردستان عراق به‌صورت غیرقانونی وارد کشور شده بودند و قصد انجام عملیات بمب‌گذاری در یک کارخانه تولید تجهیزات وابسته به وزارت دفاع در اصفهان را داشتند، قبل از عملیات، توسط سربازهای گمنام امام زمان (عج)، دستگیر شدند.

پرونده چهار عضو اصلی این تیم پس از انجام تحقیقات، جهت رسیدگی به دادگاه انقلاب اسلامی ارجاع شد و نهایتا در تاریخ ۲۷ شهریور ۱۴۰۲، حکم اعدام این ۴ نفر به اتهام همکاری اطلاعاتی به نفع رژیم غاصب صهیونیستی صادر شد.

این پرونده بعد از فرجام‌خواهی متهمان در دیوان عالی کشور مجددا مورد بررسی قرار گرفت و شعبه رسیدگی‌کننده در دیوان‌عالی ضمن رد فرجام‌خواهی متهمان، حکم دادگاه انقلاب اسلامی را تأیید کرد که حکم اعدام این ۴ نفر، صبح امروز اجرا شد.

کد خبر 828673
منبع: میزان

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    4 1
    واقعاافتخا میکنم به این جوانان رشیدودلاورواریایی وطنم که واقعا گمنام وبدون هیچ ادعایی برای وطن ومردمسرزمینم جان برکف حماسه میافرینند.بایدبه بازوان ای دلیرمردان بیپروا بوسه زدوهزاران بارافرین گفت شمادلاوران وپهلوانان گمنام این خاک اریایی،چشم وچراغ این ملتید.باصلابت واستوارباشیدچراکه دراین راه قدرت الهی پشت وپناه یاورشماست
  • انا عمار IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    7 3
    کلیه نیروهای موساد و وابسته به موساد در کلیه کشورها زیر چتر رصد سربازان گمنام هستند و کوچکترین حرکت تحت نظر است . زنده باد امام خامنه‌ای و درود بر سپاه پاسداران و سربازان گمنام و مجاهدان فی سبیل الله
  • IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    10 2
    هر کس با اعدام این گونه افراد مشکل دارد زیر گروه یکی از این دسته‌ها قرار دارد مانند اختلالات روانی ... وطن فروشی حاد..... اسکول در حد اعلا...... و یا در گروه کار خودشونه قرار دارند
  • ایران IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    0 0
    زنده باد ایران و فرزندان دلیرش