زنی که متهم است با همدستی یکی از دوستانش، شوهرش را به قتل رسانده، ‌صبح دیروز در جلسه بازپرس، جزییات جنایت را شرح داد.

متهم

همشهری آنلاین - حوادث: این حادثه عصر یکشنبه اول بهمن ماه رخ داد. مقتول جوانی ۲۸ ساله بود که هدف ضربات چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده بود. عاملان این جنایت دو زن بودند که یکی از آنها همسر مقتول بود. آنها در بازجویی ها به قتل اعتراف کردند و به دستور قاضی محمد جواد شفیعی بازپرس جنایی تهران بازداشت شدند.

دورهمی خونین

همسر مقتول دیروز برای تحقیق به دادسرای جنایی تهران منتقل شد. او در بازجویی ها گفت:من بچه طلاقم و در دوران کودکی پدر و مادرم از هم جدا شدند و مادر بزرگم از من نگهداری می کرد. تهران زندگی نمی کردم و ساکن شهرستان بودم. چند سال قبل از به خانه دختر خاله ام در تهران آمدم و برای خرید تلفن همراه به مغازه موبایل فروشی رفتیم که با کیوان آشنا شدم. او فوق دیپلم برنامه نویسی داشت و در آنجا کار می کرد. ۷سال با او دوست بودم و سه سال قبل با هم ازدواج کردیم.

وی ادامه داد: کیوان هم بچه طلاق بود و همراه مادرش زندگی می کرد اما پس از ازدواج برای خودمان خانه ای اجاره کردیم. شوهرم متادون مصرف می کرد و هر چه تلاش کردم ترک کند فایده ای نداشت. شش ماهی بود خانه را اجاره کرده بودیم و چهار ماه هم اجاره خانه مان عقب افتاده بود. وقتی به شوهرم گفتم دوستم فریبا از شهرستان به تهران آمده و در پانسیون خانه ای اجاره کرده پیشنهاد داد برای زندگی به خانه ما بیاید و اجاره پانسیون را به ما بدهد تا اجاره عقب افتاده را بتوانیم پرداخت کنیم.

زن جوان در ادامه گفت: فریبا دوستم ۲ سالی می شد که ازدواج کرده بود اما با شوهرش اختلاف داشت و می خواست از او جدا شود. او به تهران آمده بود تا دوره آرایشگری ببیند و من وقتی به او پیشنهاد دادم تا به خانه ما بیاید پذیرفت. مدتی بعد متوجه شدم که آنها پشت سر من صحبت کرده اند و به همین دلیل تصمیم گرفتم فریبا را از خانه مان بیرون کنم. اما شوهرم اجازه نداد و مرا به باد کتک گرفت. من هم جایی برای رفتن نداشتم و مجبور بودم بمانم.

وی ادامه داد: شب حادثه او با فریبا درگیر شد اما نمیدانم علت دعوایشان چه بود. وقتی علت درگیری را از شوهرم پرسیدم مرا به سمت دیوار هل داد و بعد به سراغ فرزند ۲ ساله ام رفت و گفت اگر حرفی بزنم او را خفه می کند. گلوی فرزندم را گرفته بود که همراه فریبا او را به داخل پذیرایی کشاندیم. آنجا مرا دوباره به دیوار کوباند که فریبا به هواخواهی من چاقویی از آشپزخانه برداشت و دو ضربه از پشت سر به کمر او زد. بعد او یک چاقوی دیگر از روی میز برداشت و به دست من داد که من هم ضربه ای به گردنش زدم. شوهرم در آن وضعیت به طرف آشپزخانه رفت تا چاقویی بردارد که من و فریبا از ترسمان، ‌هردو ضربات دیگری به شوهرم زدیم. وقتی متوجه مرگ او شدیم، ‌می خواستیم جسد را از خانه بیرون ببریم به همین دلیل با مادرم تماس گرفتیم و از او کمک خواستیم اما مادرم به جای کمک، پلیس را خبر کرد و به این ترتیب لو رفتیم.

تحقیق در این پرونده از سوی تیم جنایی پایتخت ادامه دارد.

کد خبر 828377

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    1 0
    مگه چند تا چاقو داشتید ! ؟
  • محمد حسین IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    2 0
    چه سرنوشت و قتل عجیبی به نظرم کمی دارد دروغ میگوید
  • حرف حق IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    2 0
    متأسفانه آمار شوهر کشی ها به شدت رفته بالا ولی هیچ وقت رسانه ای نمیشه ولی اگه یک مرد زنش رو به قتل برسونه تمام رسانه ها و مسئولان شروع میکنن به موضع گرفتن
  • مصطفی صادقی IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    0 0
    وضعیت وحشتناکیه خیلی سخته توی این زمانه زندگی کردن هرزگاهی وقتی حوادث رامطلعه میکنم باخودمیگویم ماموران امنیت باچه مشکلاتی روبرو هستند درسته کارشونه ولی واقعا انسان وقتی با این صحنه هاروبرومیشه همه رقم مشکل روحی وجسمی میگیره ؟؟؟واقعااداره امنیت کشورخیلی سخته وبرقرارکردنش کار عبسیه