سامانه بارشی در استان‌های خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و همچنین در شمال شرق کشور تداوم پیدا می‌کند و مابقی استان‌های کشور آسمانی صاف را تجربه خواهند کرد.

باران - بارندگی - بارش - هوای بارانی - هواشناسی

به گزارش همشهری آنلاین کارشناس سازمان هواشناسی کارشناس هواشناسی کشور با اعلام این خبر به همشهری گفت: «امروز دوشنبه (۹ بهمن) در غرب گیلان و شرق اردبیل بارش شدت می‌گیرد، در حالی که در سایر مناطق کشور آسمانی صاف همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.»
امین‌ حسین نقشینه افزود: «سه‌شنبه (۱۰ بهمن) با ورود سامانه بارشی جدید از شمال غرب کشور، بر میزان ابر و بارش برف و باران در شمال غرب و دامنه‌های جنوبی البرز در قزوین البرز و تهران افزوده می‌شود. همچنین شدت بارش در نیمه غربی سواحل دریای خزر تقویت می‌شود. این سامانه بارشی در خراسان رضوی نیز موجب بارندگی می‌شود.»
بارش حاصل از سامانه بارشی در روز چهارشنبه (۱۱ بهمن) در سواحل غربی دریای خزر ادامه خواهد داشت. پنجشنبه (۱۲ بهمن) به جز مرکز کشور در بیشتر مناطق نیمه غربی بارش پیش‌بینی می‌شود. دریای خزر تا روز چهارشنبه (۱۱ بهمن) مواج است.
نقشینه ادامه داد: «آسمان پایتخت هم دوشنبه و سه‌شنبه صاف تا قسمتی ابری است. در ارتفاعات وزش باد خواهیم داشت. پایداری هوا سبب انباشت آلاینده در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در آسمان تهران می‌شود. در نواحی پر تردد کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود. سه‌شنبه شب سامانه بارشی به استان تهران می‌رسد که سبب افزایش ابر در آسمان تهران می‌شود.»
در روزهای پنجشنبه و جمعه برف و باران و کاهش دما (از ۹ درجه تا ۶ درجه سانتی‌گراد) در تهران پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 828362

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تهران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    1 0
    از تابستان تا به حال خبرهای الکی خسته نشدین ؟ بجای اینکه فکری اساسی برای بارندگی بکنند فقط دروغ تحویل مردم میدن پاییزی پر بارش پیش بینی شده بود الان زمستانه ولی هنوز خبری از آن بارشها نیست شما را بخدا کمی به فکر زنده نگه داشتن ایران وایرانی باشین