فرمانده انتظامی مشهد گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با هنجارشکنان و اجرای طرح پیشگامان ۳۹۱ متهم به سرقت در مشهد دستگیر شدند.

دستگیری مجرم

به گزارش همشهری‌آنلاین، سرهنگ احمد نگهبان اظهارداشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با هنجارشکنان جامعه، مرحله سوم طرح پیشگامان با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، پیشگیری از سرقت های خرده و کاهش جرائم در شهر مشهد به اجرا در آمد.

وی افزود: در این راستا پلیس آگاهی با همکاری کلانتری های سطح شهر مشهد با دستگیری ۳۹۱ متهم به سرقت، ۶۹۰ فقره انواع سرقت را در ۳روز کشف و رمزگشایی کردند.

فرمانده انتظامی مشهد تصریح کرد: جمع آوری ۹۶ معتاد متجاهر، دستگیری ۵ خرده فروش و ۲۳ نفر از اراذل و اوباش از دیگر نتایج این مرحله از طرح پیشگامان بود.

وی ضمن قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس، خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است؛ به قانون شکنان که بخواهند آرامش و امنیت مردم را به خطر بیندازند هشدار می‌دهم که پلیس قاطعانه برابر قانون با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

سرهنگ نگهبان با تاکید بر استمرار این طرح و عزم قاطع پلیس در مقابله با هرگونه ناهنجاری های اجتماعی و مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی از مردم خواست؛ با گزارش فعالیت های مجرمان به مرکز ۱۱۰ برای برقراری نظم و امنیت مطلوب جامعه با پلیس همکاری کنند.

کد خبر 827682
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
    1 0
    ابتدا باید سالن ترک اعتیاد بسازید سپس انها را وارد سالن بکنید سپس کلید سالن را به مسئول بدهید و جهارم مسئول را به منزلش بفرتید تا استراحت بنماید. و بقیه را به خدا بسپارید.
  • IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
    0 0
    معلوم است پلیس این دزدها را خوب می شناسد که به راحتی ظرف سه روز 391 نفر آنها را گرفته است. بهتر است پلیس به جای اجرای نمایش واقعا دزدها را دستگیر کند و قضات هم به درستی آنها را مجازات نماید. قطعا این دزدها چند روز بعد آزاد خواهند شد و به کارشان ادامه خواهند داد. متاسفانه هیچ برنامه برای کاهش این همه دزدی و زورگیری در کشور وجود ندارد؟