معاون شهردار تهران گفت: تانکر آب به اندازه کافی داشتیم و نردبان ها هم در محل بودند. تنها مشکلی که وجود داشت این بود که در ضلع غربی بیمارستان گاندی ساختمانی وجود داشت که دسترسی آتش نشانان را برای اطفا حریق سخت می‌کرد.

بیمارستان گاندی

به گزارش همشهری آنلاین، در پی انتشار تصاویر حریق در بیمارستان گاندی برخی مسئولان از مشکل نمای کامپوزیت این بیمارستان در گسترش آتش و اخطارهای قبلی به مدیریت آن خبر دادند. معاون خدمات شهری شهرداری تهران نیز در این‌باره گفت: به علت نمای کامپوزیت ساختمان بیمارستان گاندی آتش‌سوزی امروز بزرگ جلوه می‌کرد.

حسین نظری، افزود: ساعت ۱۸:۲۰ حریق در هتل مجاور بیمارستان گاندی گزارش شد که با حضور به موقع آتش نشانان به خوبی اطفا حریق انجام گرفت. باید بیماران به جای دیگری منتقل می شدند که از ۹۳ بیماری که امروز جزو پذیرش شدگان بودند، ۵۱ بیمار در بیمارستان حضور داشتند که همگی با هماهنگی شبکه بهداشت منتقل شدند.

وی با بیان اینکه اطفا حریق به صورت کامل انجام شد و تلاش آتش نشانان مانع شد که به ساختمان‌های مجاور سرایت کند، خاطرنشان کرد: موضوع مهم این بود که تصاویری که پخش می‌شد به علت نمای کامپوزیت ساختمان آتش سوزی را بزرگ جلوه می‌داد. با این حال این آتش سوزی یک حریق عادی بود.

نظری با بیان اینکه وقتی حریقی رخ می‌دهد شهرداری به صورتی عمل می‌کند که مسئولان مربوطه از شهردار منطقه تا دیگر عوامل همگی در محل حادثه حضور پیدا می‌کنند، اظهار کرد: آنها خدمات جانبی و پشتیبانی از آتش نشانان را انجام می دهند و پاکبانان هم بعد از اطفا شروع به پاکسازی معابر می‌کنند.

کد خبر 827653
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha