فصل جدید مسابقه «کودک شو» با اجرای ملیکا شریفی نیا و با حضور پژمان بازغی از امشب پنجشنبه ۵ بهمن ماه در شبکه نسیم آغاز می‌شود. 

ملیکا شریفی نیا

به گزارش همشهری آنلاین، در مدت اخیر برنامه‌های جدیدی در تلویزیون آغاز شده و برخی از برنامه‌ها هم با تغییرات تازه‌ای در پخش همراه شده است.

ملیکا شریفی نیا عکس جدید

«کودک شو» که در پنج فصل به پخش رسیده است یکی از برندهای باسابقه تلویزیون است که در فصل جدید با تغییراتی همراه شد. اجرای این برنامه در فصل جدید به ملیکا شریفی نیا بازیگر سینما و تلویزیون رسید و تهیه‌کنندگی برنامه را هم حسین ربانی غریبی بر عهده دارد که تولید برنامه‌های مختلفی را به عهده داشته است.

اولین قسمت از فصل جدید مسابقه «کودک شو» امشب پنجشنبه ۵ بهمن ماه ساعت ۲۱:۳۰ روی آنتن شبکه نسیم می‌رود و این برنامه به صورت هفتگی سه شب در هفته پنجشنبه، جمعه و شنبه شب‌ها به پخش می‌رسد.

در آستانه پخش از دومین تیزر فصل جدید نیز رونمایی شده است:

پژمان بازغی که اجرای این برنامه را در فصل‌های قبل به عهده داشته مهمان ویژه قسمت اول خواهد بود و از حضور خود در این مسابقه در این سال‌ها می‌گوید.

فصل جدید مسابقه «کودک شو» به تهیه‌کنندگی حسین ربانی غریبی و به کارگردانی رضا مهرانفر، با طراحی‌های جدید بازی‌ها همراه است که تغییرات مختلفی را نسبت به فصل‌های قبل داشته است.

کد خبر 827546

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رادیو و تلویزیون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha