سه‌شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
۰ نفر

گلر سابق پرسپولیس برای هم‌بازی خود در این تیم آرزوی موفقیت کرد. جدایی میلاد سرلک از پرسپولیس برای سپری کردن دوران سربازی در ملوان انزلی با واکنش هم‌بازیان او همراه شده و حامد لک که ارتباط نزدیکی هم با این بازیکن در جمع سرخ پوشان پایتخت داشت، برای او آرزوی موفقیت کرده است.

حامد لک

به گزارش همشهری آنلاین، حامد لک و میلاد سرلک که همزمان به پرسپولیس پیوستند و در نخستین سال حضورشان در جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی توانستند به قهرمانی در لیگ برتر، سوپر جام و فینال لیگ قهرمانان آسیا برسند، ارتباط نزدیکی در بین سرخ پوشان با هم داشتند ولی حالا روزگار برای آنها به شکل متفاوتی رقم خورده تا یکی در مس رفسنجان بازی کند و دیگری هم راهی ملوان انزلی شود.

این دروازه‌بان در واکنش به جدایی میلاد سرلک از پرسپولیس، تصویری در بغل او پس از بازی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان مقابل النصر عربستان که پس از مهار پنالتی حامد لک ثبت شد و صعود به فینال آسیا را رقم زد، منتشر کرده و برای هم‌بازی سابق خود آرزوی موفقیت داشت.

استوری لک برای جدایی سرلک

حامد لک پس از جدایی از پرسپولیس و نخستین سال حضور در مس رفسنجان توانست دوران خوبی با ثبت 13 کلین‌شیت در 24 بازی داشته باشد و امیدوار است میلاد سرلک هم بتواند پس از انتقالش، روند درخشان خود را در ملوان انزلی ادامه بدهد.

کد خبر 826949
منبع: ورزش سه

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha