چیزی تا ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر نمانده و در این چند روز قرار است ویژه‌برنامه «تو افتخار منی» به همین مناسبت برای نوجوانان در فرهنگسراهای شهر تهران برگزار شود.

روز پدر

به گزارش همشهری آنلاین، هدف این ویژه‌برنامه تکریم مقام والای پدر و ایجاد انگیزه بین نوجوانان برای آفرینش ایده‌های خلاقانه در مسیر کنشگری و پررنگ شدن هویت فردی و اجتماعی آنان در فرهنگسراهای شهر تهران است.

این برنامه که نوجوانان در طراحی، روایت‌سازی و اجرای آن نقش محوری دارند شامل بخش‌های متنوعی از جمله «جشن پدرانه» شامل برگزاری جشنی شاد و مفرح با دعوت نوجوانان از پدران‌شان، مسابقات «پدر فرزندی» همچون دوچرخه‌سواری، دوومیدانی، کوهنوردی، مسابقه آشپزی پدرفرزندی و...، برگزاری «یک روز چالش‌برانگیز» شامل اجرای برنامه‌های چالشی همچون خلق دست‌سازه‌های مشترک پدر فرزندی، چالش حل مسئله پدر فرزندی، چالش خوانندگی و همخوانی گروهی پدر پسری، چالش مشاعره، چالش خاطره‌گویی‌های پدر فرزندی و...، اردوهای پدر فرزندی، برنامه‌ریزی برگزاری «شگفتانه‌ای برای بابا» شامل حضور غافلگیرانه نوجوانان در محل کار پدران برای تبریک روز پدر و... است.

بیشتر بخوانید:

در بخش دیگری از این برنامه نوجوانان فعال در دبیرخانه و تیم اجرایی به همراه دوستان‌شان می‌توانند محتوای تولید شده خود از بخش‌های مختلف برنامه را در قالب پست یا استوری با هشتگ‌های « #پرچممون_بالاست، #تو_افتخار_منی، #روز_پدر» در صفحه مجازی خود بارگذاری و با تگ کردن صفحه «نوجوونای فرهنگسرا» در مسابقه جذاب‌ترین محتوای مجازی تولید شده با یکدیگر رقابت کنند.

ویژه‌برنامه «تو افتخار منی» از روز گذشته آغاز شده و تا جمعه ششم بهمن در فرهنگسراهای شهر تهران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای مشارکت در این طرح به فرهنگسرای نزدیک محل سکونت خود مراجعه کنند.

کد خبر 826415

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha