چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۷
۰ نفر

آسمان بیشترین مناطق کشور تا اواخر وقت امروز چهارشنبه (۲۷ دی) صاف است و از آخرین ساعات شب تا فردا پنجشنبه (۲۸ دی) بارش باران آغاز می‌شود.

تهران هوا باران

به گزارش همشهری آنلاین کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اعلام این خبر به همشهری گفت: ‌ «بارش در استان‌های ساحلی دریای خزر به شکل باران همراه با وزش باد شدید و کاهش دماست. بارش‌ در ارتفاعات به شکل برف است.»
کبری رفیعی افزود: «انتظار می‌رود روز جمعه (۲۹ دی) با توجه به اینکه موجی مناطق جنوبی عبور می‌کند، در استان‌های واقع در جنوب شرق کشور بارش پراکنده، رگبار پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی داشته باشیم.»
به گفته رفیعی، روز شنبه (۳۰دی) در بیشتر مناطق کشور جو پایدار و آرام خواهد بود. چهارشنبه (۲۷ دی) آب‌های خلیج‌فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج و متلاطم است. مناطق ساحلی و دور از ساحل استان‌های هرمزگان، سیستان و بلوچستان و تا حدودی بوشهر افزایش ارتفاع موج را دارند. محدودیت‌هایی هم برای انجام فعالیت‌های دریایی به همراه دارد.
کارشناس سازمان هواشناسی کشور درباره دمای هوای تهران خاطر نشان کرد: «آسمان تهران صاف است و پیش‌بینی می‌شود بیشینه دما به ۱۳ درجه و کمینه دما هم به ۴ درجه سانتی گراد برسد.»

بیشتر بخوانید:
ماجرای عروس و دامادی که گرفتار برف شدند | بیشترین حوادث کوهنوردی در ارتفاعات تهران | مردم هشدارها را جدی بگیرند

کد خبر 825056

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمدلطفی IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    0 1
    تمام.دروغ.است.هوا.شناسایی.اگر.راست.میگفتند.تا.حالا.ابرها.بار.ور.کرده.بود