مدیران ارشد رم برای تعیین تکلیف آینده ژوزه مورینیو سرمربی تیمشان جلسه‌ای تعیین کرده اند.

مورینیو

به گزارش همشهری آنلاین، جالوروسی در دیدار عصر یکشنبه خود در رقابت های سری آ سن سیرو با نتیجه ۳-۱ مقابل میلان باخت دردناکی را متحمل شد، نتیجه ای که فاصله بین جایگاه آنها در رده نهم و منطقه صعود به لیگ قهرمانان اروپا را افزایش داد. حضور آنها در کوپا ایتالیا هم هفته گذشته و با شکست ۱-۰ در یک چهارم نهایی مقابل رقیب دیرینه،لاتزیو، پایان تلخی داشت.

رسانه های متعدد صبح دوشنبه گزارش دادند که رم اکنون در حال بررسی اخراج مورینیو به دنبال نتایج ضعیف است و ممکن است هافبک سابق این تیم دنیله ده روسی جایگزین او شود و هدایت تیم را حداقل تا پایان فصل بر عهده بگیرد.

به گزارش لاریپابلیکا، دن فریدکین، رئیس رم، قرار است با پسرش رایان، که از نزدیک به اوضاع باشگاه نظارت می کند، و مدیر اجرایی لینا سولوکو، یک کنفرانس تلفنی برگزار کند تا در مورد آینده مورینیو، ادامه همکاری و یا تعیین جانشینان احتمالی صحبت شود.

قرارداد این مربی پرتغالی با جالوروسی در تابستان به پایان می رسد اما اکنون نشانه هایی مبنی بر این که او ممکن است فصل را در پایتخت ایتالیا نبیند به چشم می خورد. مورینیو چند هفته قبل به رسانه ها گفته بود که کار در رم را دوست دارد و به موفقیت در آن ایمان دارد و تا زمانی که اخراح نشود تیم را ترک نخواهد کرد.

کد خبر 824771

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha