باشگاه استقلال با ارسال‌ نامه‌ای خواهان جذب مهاجم ذوب‌آهن اصفهان شد. محمدجواد محمدی، مهاجم ذوب‌آهن، یکی از بازیکنان مدنظر جواد نکونام برای تقویت استقلال در نقل و انتقالات زمستانی است. بعد از آنکه سرمربی استقلال خواهان جذب محمدی شد، مدیران باشگاه برای جذب وی اقدام کرده‌اند.

نکونام

به گزارش همشهری آنلاین، باشگاه استقلال امروز صبح با ارسال نامه‌ای رسمی به ذوب‌آهن خواهان جذب محمدی شده است. این بازیکن 25 ساله که در ابتدای فصل به جمع شاگردان محمد ربیعی اضافه شده، حالا مشتریانی را به خود می‌بیند که یکی از آنها استقلال است.

استقلالی‌ها در نامه خود از مدیران ذوب‌آهن خواسته‌اند که نظر خود را درباره انتقال محمدجواد محمدی به جمع آبی‌پوشان اعلام کنند و حالا منتظر پاسخ باشگاهی اصفهانی هستند.

باید دید مدیران ذوب‌آهن حاضر به صدور رضایتنامه محمدی برای حضور در استقلال می‌شوند یا خیر. هرچند که با توجه به اعلام نیاز ربیعی به این مهاجم بعید است چنین امری صورت پذیرد.

کد خبر 824760
منبع: ورزش سه

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Hamid IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    3 5
    جالبه سه پنجره نقل و انتقالاتی محروم هستن و طبق گفته فیفا حتی با پرداخت بدهی هم باز نمیشه ولی از نظر کیسه ها فیفا شکر خورده 🤷‍♂️ بعد از اینهمه افشاگری هنوز دارن بر علیه یه تیم دیگه اراجیف میبافن یا فیفا دروغ میگه یا اینا دارن دور میزنن و هیچکی به هیچکی 🤷‍♂️
  • ... IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    6 3
    قرمزها شما لازم نکرده دحالت کنین توی کار سرورتون .‌ بگردید یه مربی برای خودتون پبدا کنید عوض فضولیه تاجیا 😑
  • دی جی IR ۰۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    4 2
    میشه بگین کیسه با بسته بودن پنجره از سوی فیفا چجوری میخواد بازیکن جذب کنه
  • farzad IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    3 1
    مهاجم میخوایم چکار،پول سه بازیکن و بده یه هافبک خلاق و مغز دار خوب که بتونه تیمو جمع کنه،اینهمه مهاجم داریم ولی یه هافبک متفکر خلاق نداریم...زنده باد تاج بزرگ