معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: دشمنان ما از رویارویی سخت با ما ناامید شده‌اند، ولی آمادگی ما همیشه آمادگی شب حمله بوده و هست.

امیر سرتیپ محمد یوسفی خوش‌قلب

به گزارش همشهری آنلاین، امیر سرتیپ محمد یوسفی خوش‌قلب معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی جنوب با بیان اینکه امروز در مجموعه پدافند هوایی شاهد رشد جهشی و پیشرفت لحظه‌ای علوم پدافندی هستیم، اظهار داشت: دشمنان توان ارزیابی توان ما و حمله به کشورمان را ندارند و دچار سردرگمی شده‌اند چراکه تجاوز بر علیه ایران اسلامی پاسخ کوبنده و فراموش نشدنی دلاورمردان نیروهای مسلح را به دنبال خواهد داشت.

وی قدرت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه پدافند هوایی را بازدارنده دانست و ادامه داد: دشمنان ما از رویارویی سخت با ما ناامید شده‌اند، البته این دلیل نمی‌شود که ما خللی در آمادگی خود ایجاد کنیم بلکه آمادگی ما همیشه آمادگی شب حمله بوده و هست.

امیر سرتیپ خوش‌قلب با اشاره به جنگ ترکیبی دشمنان علیه کشور ما خاطرنشان کرد: دست یافتن به جایگاه مطلوب در حوزه جنگ ترکیبی نیازمند آگاهی، بصیرت، دانش و علم است. برای موفقیت در جنگ ترکیبی و مقابله با دشمن باید در مسیر ولایت حرکت کنیم.

وی گفت: پدافند هوایی ارتش با بکارگیری راهبردهای عملیاتی، تاکتیکی، خلاقانه و نیز ناشناخته از دید دشمن در ابعاد مختلف و پیچیده، موجب اقتداری شگرف در سطح منطقه شده است و همین اقتدار در توسعه کشور و ایجاد امنیت پایدار بسیار موثر است.

کد خبر 823175
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 11
  • نظرات غیرقابل انتشار: 5
  • ۱ IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
    1 1
    البته باید در مورد اسم رمز به تفاهم رسید چون خیلی مهمه
  • شمس IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
    0 8
    یه زمانی واسه گفتگو بزارید .شناخت و معرفت .گفتگو سلاحی رسا. اندیشه دوست‌داشتنی که سخت نیاموزیم
  • IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
    0 0
    عجب!