ابرخودروهایی که در حال حاضر در بازار جهانی عرضه می شوند معمولا قیمت بالایی دارند که باعث می شود دست خریدار عام برای خرید بسته شود. اما حالا فرصتی فراهم شده است تا طرفداران خودرو که قادر به خرید لامبورگینی یا مک لارن نیستند، شانس خودشان را با یک سوپرخودروی لیتوانیایی امتحان کنند.

سوپرخودرو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سان دیلی: خودروی RR۰۱ به لطف قیمت بسیار پایین ۳۵ هزار یورو، ارزان ترین ابرخودروی جهان نامیده می شود. اما نکته این است که این خودرو باید با دست مونتاژ شود و موتور آن نیز به طور جداگانه فروخته می شود. برای این خودرو موتور فوق العاده مقرون به صرفه در دو شکل به همراه گزینه ای برای اضافه کردن موتور V10 از آئودی R8 موجود است. قدرت RR01 حدود ۶۱۰ اسب بخار و حداکثر سرعت آن ۳۰۵ کیلومتر در ساعت است. با این حال، RR01 طوری طراحی شده است که تقریبا می تواند هر موتور و هر گیربکس روی آن قرار بگیرد.

با این وجود، شرکت Rhino Racing به عنوان شرکت سازنده RR01 ادعا می کند که برنامه مونتاژ کاربر پسند این خودرو می تواند بدون دانش فنی گسترده انجام شود. به گفته راینو ریسینگ، این خودرو با وزن کم، موتور قدرتمند و نیروی متوسط اما عالی، تجربه رانندگی هیجان انگیزی را ارائه می دهد.

در حالی که این خودرو برای مسابقه مهندسی شده است، همچنین یک انتخاب عالی برای ماجراجویی های رانندگی آخر هفته است. در حالی که قیمت پایه ۳۵۰۰۰ یورو مطمئناً وسوسه انگیز است، باید توجه داشت که مجموعه ای از ویژگی ها هزینه اضافی دارند. این شامل فضای داخلی است که به گفته سازندگان ترکیبی از ویژگی های راحتی و مسابقه از جمله فرمان سفارشی، رول کیج شش نقطه ای، صندلی های مسابقه تیلت و مهارهای ایمنی Sabelt است.

بیشتر بخوانید:

علاوه بر این، اضافه کردن موتور اختیاری برای کاربر ۳۷۵۰۰ یورو اضافی به همراه دارد که با بازسازی کامل، یک چرخ فلایو توده‌ای و یک کلاچ مسابقه‌ای، یک گیربکس متوالی برش مستقیم، یک دیفرانسیل لغزش محدود، یک ECU موتور اسپورت و دستگاه سیم‌کشی همچنین سایر لوازم جانبی ارائه می‌شود.

کد خبر 822798

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha