دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹
۰ نفر

یک عضو دفتر سیاسی انصارالله با بیان اینکه عملیات‌های یمن در دریای سرخ با وجود همه تهدیدات دشمن همچنان ادامه دارد تاکید کرد، این نبرد برای آمریکایی‌ها گران تمام خواهد شد و آنها نه در دریای سرخ و نه هیچ‌کجای دیگر نمی‌توانند از اسرائیل محافظت کنند.

علی القحوم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «علی القحوم» عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در سخنانی با اشاره به اینکه با وجود تهدیدات آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها و صهیونیست‌ها، عملیات‌های یمن در دریای سرخ همچنان ادامه دارد تاکید کرد، این نبرد برای آمریکایی‌ها گران تمام خواهد شد.

این مسئول انصارالله در گفت‌وگو با المیادین اظهار داشت، یک اجماع و وحدت ملی بزرگ در یمن برای حمایت از آرمان فلسطین و تقویت موضع رهبر انصارالله در همه گزینه‌ها برای مقابله با دشمن و دفاع از غزه وجود دارد. وی با محکوم کردن جنایت تروریستی رژیم اشغالگر در ضاحیه جنوبی بیروت در هفته گذشته که منجر به شهادت «صالح العاروری» نائب رئیس دفتر سیاسی حماس شد گفت، ما باز هم تاکید می‌کنیم که در کنار فلسطین هستیم و خون‌های ما باهم آمیخته شده است.

عملیات‌های یمن در دریای سرخ ادامه دارد

علی القحوم با بیان اینکه عملیات‌های یمن برای ضربه زدن به رژیم صهیونیستی در داخل اراضی اشغالی همچنان ادامه دارد تاکید کرد، امکان ندارد که ما از همه تحرکاتی که در دریای سرخ و ... انجام می‌شود غافل باشیم. عملیات‌های یمن در دریای سرخ ادامه دارد و با وجود همه تهدیدها و اقدامات خصمانه آمریکا و انگلیس و رژیم اشغالگر صهیونیستی، ما به عملیات‌های خود ادامه می‌دهیم.

این مسئول یمنی تصریح کرد، فلسطین قطب‌نمای ماست و یمن به موضع خود در حمایت از مردم و مقاومت فلسطین پایبند است. خطاب به آمریکایی‌ها می‌گوییم که شما نه در دریای سرخ و نه در هیچ کجای دیگر نمی‌توانید از اسرائیل محافظت کنید. تا زمانی که تجاوزات اسرائیل علیه غزه و همه مردم فلسطین ادامه دارد، دستان ما نیز روی ماشه است.

دستانمان روی ماشه است

وی ادامه داد، ما برای همه گزینه‌ها آماده‌ایم و عملیات‌های ما بدون توجه به هیچ یک از تهدیدات آمریکا ادامه خواهد داشت. پیام‌های ما به آمریکایی‌ها روشن بود و آنها باید معنی این پیام‌ها را فهمیده باشند. ما هرگز فلسطین را تنها نمی‌گذاریم و امروز زمان انزوای فلسطین به پایان رسیده است. ما در میدان حاضریم و دستانمان همچنان روی ماشه قرار دارد.

علی القحوم تاکید کرد، این نبرد برای آمریکایی‌ها گران تمام خواهد شد و آنها باید دریای سرخ و همه مناطق یمن که در آن حضور دارند را ترک کنند. ما آمریکایی‌ها را مسئول همه تبعات تجاوزات جنایتکارانه آنها علیه یمن می‌دانیم.

شب گذشته نیز، «محمد عبدالسلام»، رئیس هیئت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن در واکنش به اظهارات آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا گفت که هدف از ادعاهای مسئولان آمریکایی درباره تحولات دریای سرخ منصرف کردن توجه‌ها از کشتارها در نوار غزه است و آمریکا باید بداند که یمن به عملیات‌های حمایتی خود از مقاومت فلسطین ادامه خواهد داد.

از چند هفته قبل آمریکا تلاش کرده با هدف محافظت از رژیم صهیونیستی در برابر عملیات‌های نیروهای مسلح یمن که در راستای دفاع از مردم فلسطین و تحت فشار قرار دادن دشمن جهت توقف تجاوزات وحشیانه آن ضد غزه انجام می‌شود، یک ائتلاف دریایی علیه یمن تشکیل دهد اما حتی بسیاری از متحدان واشنگتن هم حضور در این ائتلاف را نپذیرفتند.

کد خبر 822699
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha