رییس سازمان حج و زیارت به همراه تیم کارشناسی این سازمان برای رفع برخی مشکلات عمره مفرده و امضا تفاهم نامه تا لحظاتی دیگر خاک کشورمان به مقصد عربستان را ترک خواهند کرد.

حج عمره

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سید عباس حسینی قبل از ترک خاک ایران به مقصد عربستان اظهار کرد: گفت و گو و تبادل نظر با مسئولان حج عربستان پیرامون رفع برخی مشکلات اعزام زائران ایرانی به عمره مفرده و امضا تفاهم نامه از مهم ترین موضوعات نشست طرفین خواهد بود.

مدیر کل فناوری و اطلاعات سازمان حج و زیارت نیز گفت: براساس آمار و اطلاعات به ثبت رسیده تا دقایقی پیش، ۴۲ هزار و ۸۹۲ نفر از دارندگان فیش های اعلام شده ثبت نام خود برای اعزام به عمره مفرده را قطعی کرده اند.

مهران فرشید با تاکید بر اینکه این تعداد تمامی مراحل و بارگذاری اطلاعات فردی خود را به صورت کامل به انجام رسانده اند، گفت: از این تعداد ۳۷ هزار ۵۶۴ نفر وجه خود را به صورت کامل پرداخت کرده اند.

مدیرکل فناوری اطلاعات سازمان حج و زیارت اظهار داشت: در مجموع ۴۳ هزار و ۲۱۰ نفر کاروان های خود را رزرو کرده اند.

براساس اعلام اولیه مسئولان سازمان حج و زیارت ۲۸ آذر ماه قرار بود اولین گروه از زائران عمره مفرده به عربستان اعزام شوند که به لحاظ ایجاد فرصت بیشتر به زائران این سفر ۱۳ دی به انجام برسد که این بار نیز به دلیل برخی مشکلات از سوی عربستان مبنی بر عدم صدور مجوز برای پرواز به این کشور این مهم تحقق نیافت.

کد خبر 822520
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha