ستاره شناس فرانسوی و پیشگوی معروف قرن ۱۶ میلادی برخی از وقایع سال ۲۰۲۴ را پیشگویی کرده است.

پیش بینی

به گزارش همشهری آنلاین نوستراداموس، ستاره شناس فرانسوی و پیشگوی معروف قرن ۱۶ میلادی که وقایع مهمی همچون جنگ جهانی دوم و ترور جان اف کندی، رئیس جمهور پیشین آمریکا را پیشگویی کرده بود، در کتاب «لا پرافیتز» (Les Propheties) خود برخی از وقایع سال ۲۰۲۴ را پیشگویی کرده است.

او که به «پیامبر عذاب» معروف است، چند پیش‌بینی برای سال ۲۰۲۴ دارد. طبق متن کتاب «لاپرافیتز» (پیش‌گویی‌ها) که در او در سال ۱۵۵۵ نوشته است، امسال درگیری‌های جهانی مستمر از جمله جنگ در دریاها، آشوب سلطنتی و فاجعه انسانی رخ خواهد داد.

چشم انداز او از آینده در ۹۴۲ بیت شعر بیان شده است و در حالی که نوشته هایش تا حدی مبهم هستند، اما او ظهور آدولف هیتلر، ترور جان اف کندی، حملات ۱۱ سپتامبر و شیوع کووید را پیشگویی کرده است.

علیرغم اینکه برخی به دروغ معتقد بودند متن او آخرالزمان را در سال ۱۹۹۹ پیش بینی کرده است، دیدگاه‌های او ادامه یافت و این پیشگویی‌ها را برای سال ۲۰۲۴ می‌گوید:

شاهزاده هری پادشاه می‌شود

یکی از قسمت‌های طولانی کتاب او می‌گوید که «پادشاه جزایر» «به زور بیرون رانده می‌شود». «یک پادشاه جدید مسح خواهد شد / که برای مدت طولانی زمین را آرام خواهد کرد».

پیشگویی‌های عجیب نوستراداموس برای سال 2024 | از مرگ پاپ و جنگ چین تا تغییر پادشاه انگلیس و وضعیت آب و هوا !

ماریو ریدینگ، نویسنده انگلیسی و مفسر نوستراداموس، که قبلاً گفته بود ممکن است نوستراداموس مرگ ملکه الیزابت دوم را پیش بینی کرده باشد، تحلیل کرد که پادشاه چارلز سوم به دلیل «حملات مداوم هم به خودش و هم به همسر دومش» از سلطنت کناره گیری می‌کند و هری به جای ویلیام جایگزین او می‌شود.

چین وارد جنگ می‌شود

پیشگویی‌های عجیب نوستراداموس برای سال 2024 | از مرگ پاپ و جنگ چین تا تغییر پادشاه انگلیس و وضعیت آب و هوا !

نوستراداموس «نبرد دریایی» را برای سال ۲۰۲۴ پیش‌بینی کرد و گفت که «رقیب سرخ از ترس رنگ پریده می‌شود و اقیانوس بزرگ را به وحشت می‌اندازد». برخی فکر می‌کنند که «رقیب سرخ» می‌تواند به چین و پرچم سرخ آن‌ها اشاره کند. «نبرد دریایی» می‌تواند به تنش‌های چین با جزیره تایوان اشاره کند. پکن، پایتخت چین، بزرگترین نیروی دریایی جهان را دارد.

فاجعه آب و هوایی

پیشگویی‌های عجیب نوستراداموس برای سال 2024 | از مرگ پاپ و جنگ چین تا تغییر پادشاه انگلیس و وضعیت آب و هوا !

بحران آب و هوا در سال‌های اخیر با افزایش آتش‌سوزی‌های خشکسالی و درجه حرارت بالا آشکارتر شده است. نوستراداموس پیش بینی می‌کند که حتی بدتر خواهد شد. او نوشت: «زمین خشک خشک‌تر می‌شود، و سیل‌های بزرگی به‌وجود می‌آید.»
او همچنین رویدادهای شدید آب و هوایی و گرسنگی جهان را پیش بینی کرد. او می‌گوید: «قحطی بسیار بزرگ از طریق موج آفت‌آور».

یک پاپ جدید

بر اساس پیش بینی‌های این ستاره شناس، در این سال جانشینی برای پاپ فرانسیس انتخاب می‌شود. او در کتاب خود آورده است: «از طریق مرگ یک پاپ بسیار پیر، یک رومی با سن و سال خوب انتخاب می‌شود».
سلامتی پاپ فرانسیس که اکنون ۸۷ ساله است سوژه رسانه هاست و او در سال گذشته بارها بیمار شده و در بیمارستان بستری شده است. پاپ مجبور شد به دلیل التهاب ریه و مشکلات تنفسی ناشی از آنفولانزا در کنفرانس آب و هوای سازمان ملل شرکت نکند.

پیشگویی‌های عجیب نوستراداموس برای سال 2024 | از مرگ پاپ و جنگ چین تا تغییر پادشاه انگلیس و وضعیت آب و هوا !

در حالی که برخی از پیش‌بینی‌های نوستراداموس برای روز رستاخیز تاریک به نظر می‌رسند، ترسناک‌ترین پیش‌بینی‌های او در سال ۲۰۲۳ محقق نشد. نوستراداموس در سال ۲۰۲۳ آمدن دجال و همچنین جنگ جهانی تمام عیار را پیش بینی کرده بود.

کد خبر 822244
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    3 1
    گاه شماری و تقویم نوستر داموس با گاه شماری مرسوم بین المللی متفاوت است.
  • GB ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    3 0
    پس اشتباه پیش بینی کرده بود تازه ویلیامز از هری بهتر
  • پیلا پیلا IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    2 1
    چه مزخرفاتی. فعلا ببین پیشبینی های قبلی چقدر درست دراومده.
    • میتی IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
      0 1
      فکر کنم کلا با مقوله پیش بینی اشنا نیسی- اولا قرار نیست کل پیش بینی ها دقیقا اتفاق بیفته. چون به قول مسلمون ها پدیده ای به نام "بداء" داریم. ثانیا تا الان کلی از پیش بینی های نوسترداموس و خیلی از پیشگوهای دیگه (خصوصا ستاره شناس ها) درست از آب درومده.
  • میتی IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    0 0
    از کجا معلوم منظورش از "جنگ دریایی" و " رقیب سرخ" همین یکه تازی یمنی ها تو دریای سرخ نباشه؟