جنبش مقاومت اسلامی حماس در بیانیه‌‎ای اعلام کرد که نبش قبور فلسطینیان اوج وحشی‌گری صهیونیست‌ها را می‌رساند.

حماس

به گزارش همشهری آنلاین، جنبش مقاومت اسلامی حماس روز شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد، «جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی مبنی بر نبش قبر و تخریب ۱۱۰۰ قبر در محله التفاح در غزه و ربودن اجساد ۱۵۰ نفر از شهدایی که تازه دفن شدند و انتقال آن‌ها به مکانی نامعلوم، اوج وحشی‌گری ارتش جنایتکار صهیونیستی را می‌رساند که این نقض صریح تمامی قوانین و عرف بین‌الملل و بی‌حرمتی آشکار به ادیان آسمانی است».

دفتر اطلاع رسانی غزه امروز از نبش قبر ۱۱۰۰ قبر در گورستان التفاح در شرق غزه و سرقت ۱۵۰ جسد توسط ارتش رژیم صهیونیستی خبر داده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین تأکید کرد، «این جنایت وحشیانه مدتی پس از اقدام دشمن صهیونیستی به سرقت اعضای بدن حدود ۸۰ شهید فلسطینی قبل از تحویل آن‌ها به صلیب سرخ و دفن مجدد آن‌ها در شهر رفح صورت می‌گیرد».

جنبش حماس بیان کرد که «ما در برابر تکرار این جنایات وحشیانه از سوی صهیونیست‌ها، از تمامی کشورها، دولت‌ها و نهادهای حقوقی و بین‌المللی می‌خواهیم به مسئولیت‌های انسانی و اخلاقی خود عمل کرده و برای محکومیت و برملا ساختن جنایات روزافزون دشمن صهیونیستی علیه قبور مسلمین و اجساد شهدا تحرکی جدی داشته باشند و به هر شیوه‌ای در تلاش برای توقف آن و مجازات عاملان این جنایات باشند».

کد خبر 822202
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • افشین IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    0 1
    این جنایات معنایی جز عجز و بدبختی، رژیم خونخوار صهیونیستی ندارد.