قرار نیست اتفاق خاصی را در پرسپولیس در نقل و انتقالات نیم‌فصل شاهد باشیم.

لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس یک - نساجی صفر

به گزارش همشهری آنلاین مشکلات مالی پرسپولیس آنقدر زیاد است که این باشگاه فعلا پولی برای حضور در نقل و انتقالات ندارد. با این حساب بازگشت لوکادیا به پرسپولیس منتفی است و درویش، نبیل باهویی را به همراه شهاب زاهدی برای خط حمله کافی می‌داند. البته در این میان عیسی آل‌کثیر هم تمایل دارد به پرسپولیس برگردد اما زمانی این اتفاق رخ خواهد داد که او رسما از سپاهان جدا شده و در واقع پرسپولیس را درگیر دریافت رضایت‌نامه‌اش از این باشگاه نکند. هر چند با گفته های مدیرعامل سپاهان این بازیکن در لیست خروج قرار گرفته و سرخ ها کار راحت تری برای جذب او دارند.

در پست‌های دیگر هم پرسپولیس به دنبال این است که یکی دو بازیکن از تیم نوجوانان ایران را به خدمت بگیرد. با این حساب خیلی قرار نیست اتفاق خاصی را در پرسپولیس در نقل و انتقالات نیم‌فصل شاهد باشیم. ناگفته نماند که باشگاه پرسپولیس برای جذب هر بازیکنی ابتدا باید پرونده شکایتی بوژیدار رادوشویچ را با پرداخت پنج سال مالیات او ببندد تا پنجره نقل و انتقالاتی‌اش باز شود.

کد خبر 821863

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • وحید IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    11 1
    محصول موفق دلالهای پرسپولیس
    • ... IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
      10 3
      خریدن نبیل باهویی مثل خریدن سیگار هست که با خریدنش ضرر کردیم و با استفاده کردنش بیشتر ضرر میکنیم. این ضرر رو که به لطف درویش کردیم ، ولی ردش کنیم بجاش محمدرضا آزادی رو بگیریم ، به نظر من هم گزینه خوبیه.
  • سید نورالدین زیدان IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    14 3
    (( و درویش، نبیل باهویی را به همراه شهاب زاهدی برای خط حمله کافی می‌داند. )) آقای درویش ، از کی خط می‌گیری؟ نبیل باهویی و زاهدی روی هم چندتا گل زدن؟؟ چی رو کافی میدونی؟؟ یحیی گل‌محمدی یه چیزی از درویش دیده بود که چندبار خواست استعفا بده، آقای درویش شما باید برای هوادار کار کنی نه که غلام حلقه‌به‌گوش آقایانِ مصلحت‌ اندیش باشی. در حال حاضر پرسپولیس به مهاجم نیاز داره ، و بهترین گزینه محمدرضا آزادی هستش که اگه نتونی جذبش کنی تو هم مثل یحیی برو بسلامت ، خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه.
  • IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    9 1
    درویش ترسو . توهم باید بری گم شی دیگه تاریخ مصرفت تموم شده مگه اینکه برانکو را بیاری که از چوب خشک بازیکن بسازه وگرنه با این بازیکنا به جایی نخواهیم رسید.
  • پرسپولیس قهرمان IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    9 4
    درویش چیکار کنه؟؟! تا خرخره تیم بدهکاریه، هرکیو خواستیم قبلا گرفته. انقدر ناسپاس نباشیم. برید یقه اونیو بگیرید که با رادوشویچ بیشرف انقدر بد قرارداد بسته
    • آرش IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
      5 3
      اتفاقا رادو یه بازیکن غیرتی بود ولی بدقولی باشگاه باعث شد بزاره بره ولی در مورد قراردادش باهات موافقم
  • آرش IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    1 3
    شما بگو چرا مهدی عبدی رو رد کردین تراکتور الان بهترین گلزن تراکتوره اگه پرسپولیس مونده بود الان وضعیت تیم تو آمار گلزنی خیلی بهتر بود بخدا بند کفش عبدی می ارزه به زاهدی و نبیل باهویی
    • پرسپولیسی قدیمی IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
      2 1
      شهاب زاهدی عالیه بخدا. خوب تغذیه نشد توسط هافبکها
  • ا IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    2 2
    به جای عیسی همون مهدی عبدی رو بیارید عیسی اگه خوب بود سپاهان نگه می داشت
  • کیسه عروس آسیا IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    3 0
    تمام مشکلات پرسپولیس ازوزارت ورزش وتصمیم گیران بالا دستیش یعنی دولت وهوچی گری وننه قمربازیه کیسه وهواداراشه ومجری این حواشی هم شخص درویش وهیئت مدیره جیره خورشه که البته تاهردوباشگاه پرسپولیس وکیسه تکلیفشون مشخص نشه وواگذارنشن دربه روی همین پاشنه می چرخه وهرمربی دیگه هم که بیادهمین داستانه وچیزی تعقیرنمی کنه چون دولت ووزارتش بایدیه طوری درمقابل این ننه قمربازی وهوچی گری اقلیت کیسه پاسخگوباشن