روسای مجالس قطر، امارات و عمان در تماس‌های جداگانه‌ای با محمد باقر قالیباف ضمن تسلیت به مردم ایران، انفجار تروریستی در کرمان را محکوم کردند.

محمد باقر قالیباف

به گزارش همشهری آنلاین صبح امروز (پنج‌شنبه ۱۴ دی) روسای مجالس قطر، امارات و عمان در تماس‌های جداگانه‌ای با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز همدردی با مردم ایران، حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان را محکوم کرده و ابراز امیدواری کردند تا هیچ کشوری شاهد چنین اتفاقاتی که موجب داغدار شدن مردم می‌شود، نباشد.

روسای مجالس این کشورها خواستار ورود مجامع بین‌المللی برای جلوگیری توسعه تروریسم و فعالیت‌های غیرانسانی شدند و پیام تسلیت ملت و نمایندگان پارلمان کشور خود را به رئیس مجلس شورای اسلامی و مردم ایران ابلاغ کردند.

رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر و قدردانی از ابراز همدردی روسای مجالس قطر، امارات و عمان، بر اجماع جهانی برای مبارزه جدی با تروریسم تأکید کرد.

کد خبر 821623

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    0 0
    رژیم صهیونیستی در پشت حمله تروریستی کرمان است/ انفجار‌ها در خارج از محوطه امنیتی بود بدون شک صهیونیست‌ها در پشت حمله تروریستی کرمان قرار دارند و این نوع کار‌ها فقط از آمریکا و اسرائیل برمی‌آید. مقاومتی که مردم غزه نسبت به رژیم صهیونیستی نشان داده‌اند سران این رژیم را عصبانی کرده و با این اقدامات بزدلانه‌ای که انجام می‌دهند می‌خواهند یک سرپوشی بر شکست‌های پی‌درپی خود بگذارند تا به نیرو‌های خود روحیه دهند، اما قطعا مردم ایران و جهان می‌دانند که این حادثه تروریستی زیر سر آمریکا است، چون تروریست‌ها در دامان آن‌ها هستند و این تروریست‌هایی که به مردم کرمان حمله کردند هم از طرف آمریکا حمایت می‌شوند و وسایل در اختیارشان گذاشتند. کسانی که این حمله تروریستی را انجام دادند دشمن ملت ایران هستند و از حاج قاسم بغض و کینه دارند. هیچ انتظاری از سازمان‌های بین‌المللی نداریم، چون خیلی وقت است که این سازمان‌ها فقط نام حقوق بشر را یدک می‌کشند و تحت عنوان حقوق بشر هزار جنایت می‌کنند لذا از این‌ها قطع امید کردیم. آدم‌کشی و جنایات وحشتناک خصلت آمریکا و اسرائیل است.
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    0 0
    اقدام تروریستی حمله به زائران مراسم سالگرد شهید سلیمانی، ثابت کرد و نشان که هنوز هم دشمنان درجه یک ملت ایران و هم دشمنان درجه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی فعالیت می کنند.
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    0 0
    نامه ایران به شورای امنیت در پی اقدام تروریستی در کرمان هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای مردم ایران و کشور ایران ندارد چون به شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار از سال 1945 تاکنون شریک جرم همه جنایت های آمریکا و متحدانش بوده است.