پیشکسوت سرخ ها درباره استعفای یحیی گل‌محمدی از سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: گل‌محمدی قرارداد دارد و باید بایستد و کارش را بکند

لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس یک - نساجی صفر

به گزارش همشهری آنلاین رحیم یوسفی درباره تساوی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل مس رفسنجان در هفته پانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: این تیم اصلاً نشانی از پرسپولیس ندارد و بازیکنان ضعیف کار کردند. تعجب می‌کنم که بازیکنان چرا نمی‌توانند بازی کنند و یار روبرویشان را دریبل بزنند. بازیکنان بدی نداریم، اما در چند بازی بد ظاهر شدند؛ مثل اینکه تیم مریض است. انگار تمرین نمی‌کنند، اما تیم‌های دیگر خیلی روان‌تر و راحت‌تر بازی می‌کنند و فقط این مشکلات برای پرسپولیس پیش آمده است.

وی در مورد مشکلات بازیکنان‌ تیم فوتبال پرسپولیس با مدیریت باشگاه اضافه کرد: بازیکنان وقتی در زمین هستند و بازی می‌کنند به فکر مسائل مالی نیستند و سعی می‌کند بهترین عملکرد را نشان بدهند. باورم نمی‌شود و عجیب است که چرا پرسپولیس اینقدر ضعیف کار می‌کند. در چند بازی راحت و مقابل تیم‌های انتهای جدول نتوانستند حداکثر امتیازات را بگیرند و برابر مس رفسنجان، صنعت نفت آبادان و استقلال خورستان ۶ امتیاز از دست داد. از طرفی بازیکنان پرسپولیس نمی‌توانند ۴ تا پاس درست به هم بدهند، نفرات سایر تیم‌ها بهتر از بازیکنان پرسپولیس نیستند، اما با تمام وجودشان بازی می‌کنند.

*گل‌محمدی اگر می‌خواهد بماند، چرا این کارها را انجام می‌دهد؟

کارشناس فوتبال درباره استعفای یحیی گل‌محمدی از سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: گل‌محمدی قرارداد دارد و باید بایستد و کارش را بکند، اما امسال چندین بار استعفا داده است. این قدر رفتن و آمدن زیاد جالب نیست، اگر گل‌محمدی می‌خواهد برود، دست خودش است و اگر می‌خواهد بماند، چرا این کارها را انجام می‌دهد؟

پیشکسوت فوتبال درباره یارگیری پرسپولیس در نیم فصل یادآور شد: باید در تعطیلات میان فصل چند بازیکن بگیرند و تیم تقویت شود. همچنین در پرسپولیس رقابت مطلوب و سازنده‌ای بین بازیکنان وجود ندارد و همه خیلی ضعیف بازی می‌کنند. اگر نفرات خوبی وارد تیم شوند، بازیکنان اصلی سعی خواهند کرد تا بهتر کار کنند.

*برخی بازیکنان تیم ملی چند سال از بازنشستگی‌شان گذشته است

یوسفی درباره ارزیابی‌اش از عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا گفت: وقتی لیگ‌مان ضعیف است، تیم ملی‌مان هم آنچنان نتایجی خوبی نمی‌گیرد. خوشبختانه چند لژیونر در تیم‌مان حضور دارند که می‌توانند به تیم ملی در جام ملت‌های آسیا کمک کنند. در فوتبال ملی فوتبالی ضعیفی را ارائه می‌دهیم و جلوی یک تیم خوب نمی‌توانند بازی مطلوبی انجام بدهند. وقتی لیگ ما ضعیف است، تیم ملی هم از این نقطه ضعف لطمه می‌خورد.

وی درباره لیست اسامی نفرات تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: لیست اسامی تیم ملی اعلام شد و کادر فنی و مسئولان تیم ملی کار خودشان را انجام می‌هند و انتقادات فایده‌ای ندارد. اما باید توجه داشته باشیم که هم اکنون تمام دنیا دنبال میدان دادن به جوان‌ترها هستند تا پشتوانه‌سازی به موقع انجام شود. اما برخی از بازیکنان تیم ملی چند سال از بازنشستگی‌شان گذشته است.

کد خبر 821265

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    0 1
    پرسپولیس مریض هست چون مربی درست و حسابی ندارد چون چیزی بلد نیست جز به پاس به عقب دادن به بازیکن یاد بدهد. همش حرکات تکراری . مثلا می بینی با هزار زحمت توپ را بردن جلو یه دفه یکی پاس به عقب میدهدو همه بازیکنای تیم حریف جمع میشن محوطه جریمه خودشون دیگه اینا نمیتونن نفوذ کنن. خیلی افتضاح بازی می کن . اگه تا الان هم دوام اورده تیم بخاطر بیرانوند بوده
  • رضا IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    2 0
    به عنوان یک پرسپولیسی میگم چکارش دارید اقا یحیی را خستش کردید بذارید استراحت کنه😀
    • امین IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
      4 0
      اگه پرسپولیس تا الان دوام اورده بخاطر کمک داورها بوده وگرنه الان هفتم هشتم بود
  • بابک تاجی IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    3 0
    یحیی قهر قهرو حالاحالاها باید بماند ما استقلالیا از این موضوع نهایت استقبال رو میکنیم .درود بر آقا یحیی...
    • رضا IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
      0 3
      کیسه ها عادت دارن که دعا کنن یا امتیاز از باقی تیمها کم بشه یا یک اتفاقی بیفته شاید اونوقت یک تیمو ببرن راستی اون هوچی گرتون هاشمی بی نسب چطوره خخخخخخخخ
  • سید IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    2 1
    امثال شما و فنونی زاده ها با این مصاحبه ها و حسادت ها تیم را به این روز کشوندید. حالا هم از درون خوشحالید واز بیرون اشک تمساح میریزید. امان از دست شما ها پیش کسوتان حسود . بابا دوران شما پولی در کار نبوده حالا وضع فرق کرده اینو چه جوری باید به شما بگن.فقط هم اون بعضی از بازیکنانی تیمی که با پروین کارکردید ادعا دارید بقیه پیشکسوتان عزیز سکوت کردند.
  • شربت سرماخوردگی IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    5 1
    پرسپولیس مریض نیست تاج و دار دسته کمیته استیناف و رییس کمیته داوران مریضه