آراد کوچولو کودک دو ساله که بامداد سه شنبه توسط راننده پژویی ربوده شده بود، در کمتر از ۸ ساعت با تلاش کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران پیدا شد و به آغوش پدر و مادرش برگشت.

كودك ربايي

همشهری آنلاین؛ حوادث: پدر و مادر آراد کوچولو در حیاط پلیس آگاهی ایستاده‌اند. برای پیگیری پرونده ربوده شدن کودکشان آمده‌اند و دل توی دلشان نیست؛ مادر گریه و بی تابیمی کند و پدر مدام از ماموران می پرسد که ممکن است پسرش پیدا شود؟ ماموران آنها را به آرامش دعوت می‌کنند و مادر آراد می گوید: «پسرم شیرخشک مخصوص می خورد؛ الان حتما گرسنه است.» او با گریه ادامه می دهد: آراد باید هر دو ساعت پنپرزش عوض شود، وای بچه ام خیلی به من وابسته است و بدون من خوابش نمی برد... در همین لحظه در حیاط پلیس آگاهی تهران باز می‌شود، خودرویی که داخل آن پسر بچه ربوده شده قرار دارد، وارد حیاط میشود. یکی از ماموران در حالی که آراد کوچولو را در آغوش دارد از ماشین پیاده می‌شود و پدر و مادر آراد آنچه را می بینند باورشان نمی شود. تا چند ثانیهکسی حرفی نمی زند، ناگهان مادر جیغ می کشد و به سمت آراد می دود. به دنبال او پدر و مادربزرگ آراد هم به سمت کودک می دوند. ناب ترین، قشنگ ترینو خاص ترین لحظه‌ای است که اشک به چشم همه حاضران در حیاط اداره آگاهی می نشاند. مادر بچه اش را در آغوش میگیرد و هق هق کنان گریه میکند و می گوید: «مادر باورم نمی شود اینجایی، من داشتم دیوانه می شدم، کجا بودی... ی.».

کد خبر 821135

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • حسن IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    11 1
    لعنت به کسانی که دزد پرورش میدهند چه در خانواده چه در جامعه
    • محمد IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
      3 2
      لعنت به هرچی آدم چرت و پرت گو هست. تو آمریکا که هدف و آرزوت هست دزد وجود نداره؟ هر زری رو آدم تو هر موقعیت و موضوعی نمیزنه زمان شاه آدم ربایی و کودک ربایی نبود. من از وضعیت جامعه و ... دل خوش ندارم ولی چرت و پرت و حرف مفت زدن خوب نیست دم مامورای آگاهی گرم خدا عمرشون بده دل خانواده ای رو شاد کردن
    • US ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
      0 0
      لعنت
  • حسین FR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    1 2
    این فیلم تکراریه چند ماه پیش هم همینو منتشر کرده بودید.