یک رسانه صهیونیستی فاش کرد: مصر از حضور در ائتلاف آمریکایی دریای سرخ خودداری کرده است. بحرین تنها کشور عربی شرکت کننده در ائتلاف آمریکا در دریای سرخ است.

ائتلاف آمريكايي

به گزارش همشهری آنلاین، شبکه صهیونیستی «i۲۴» در این باره فاش کرد که هیاتی از وزارت امور خارجه رژیم اشغالگر هفته گذشته به قاهره سفر کرد تا درباره احتمال پیوستن مصر به ائتلاف دریایی به سرکردگی آمریکا در دریای سرخ گفت‌وگو کند.

این رسانه اعلام کرد که مصر از مشارکت موثر در ائتلاف دریایی آمریکا خودداری کرد.

بحرین تنها کشور عربی شرکت کننده در ائتلاف آمریکا در دریای سرخ است. ائتلافی که به بهانه مقابله با عملیات ارتش یمن علیه کشتی‌های رژیم صهیونیستی تشکیل شده است.

آمریکا ادعا می کند: ائتلافی دریایی برای مقابله با عملیات ارتش یمن در دریایی سرخ ایجاد کرده است اما فرانسه، اسپانیا و ایتالیا با تائید خروج خود از این ائتلاف، از تحویل کشتی‌های جنگی خود به فرماندهی ایالات متحده خودداری کرده‌اند.

کد خبر 821117
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • ع ا ز CA ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    10 5
    با توجه به جنگ غزه و نسل کشی توسط صهیونیستها و آمریکائیها و مبارزه قاطع مقاومت فلسطین در جنگ نسل کشی با دولتهای حامی صهیونیستها و با تشگیل ائتلاف جنگی بر علیه مقاومت امروز بخش فرا منطقهای جنگ غزه با آن دسته کشورهای غربی که در تامین مالی و لجستیکی به دشمنان مردم غزه شرکت کردن بطور اتوماتیک در لیست جنگی غزه و مقاومت قرار میگیرند و قانون منع استفاده از دریای سرخ شامل آن دسته از کشورهای غربی که حامیان صهیونیستهای نسل کش هستند میشود و امروز هر کونه همکاری کشورهای غربی منطقه با صهیونیستها محروم از آبهای منطقه میشوند و قانون ضد نسل کشی بر علیه آنها هم استفاده خواهد شد .
  • هوشنگ IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    14 17
    خدا لعنت کنه محمدرضا شاه را که بحرین را داد بخ دشمنان ما
  • IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    5 8
    وای به حال کشورهای مسلمان حتی نمیتونن با این همه از خود دمزدنشان بحرین به این کوچکی رو تحریم کنن بعد همه دم از مسلمانی میزنند
  • IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    3 6
    شما نمیخواد ذوق کنی . اعراب سر شش روز همه برمیگردن و کم کم می پیوندن .خخخ . قابل توجه دوستان علاقه مند به تاریخ : " جنگ شش روزه اعراب و .......! " اعراب خیلی به تجارت و پول علاقه دارن . بچسب به وضع مملکت ! دست رد خدا بر نزولات اسمانی ایران تیتر مناسب تریه!
  • احمد IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    1 4
    لعنت بر شاه و خاندانش که بحرین را از ایران جدا کرد وگرنه آمریکای تروریست در منطقه جایگاهی نداشت و مرگ بر حکمران عربی بحرین انشالله که ساقط بشی و بحرین دوباره به آغوش وطن ایران برگردد. آمین
  • IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    0 4
    بحرین ی فنج بیشتر نیست . همیشه بهار نیست که محتاج میش نشود
  • حسن IR ۰۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    2 1
    کشورهای عربی گوشت های قربانی رو اگر برای مصرف به ایران بدن ثواب زیادی دارد