اشاره مکرر به بیل کلینتون در اسناد مربوط به یک پرونده تجاوز، هیلاری کلینتون را مجبور کرد تا بخش کامنت‌ها صفحه کاربری خود در توئیتر سابق را ببندد.

كلينتون

همشهری آنلاین: «۵۰ مرتبه» این تعداد دفعاتی است که نام بیل کلینتون رئیس‌جمهور سابق آمریکا با نام مستعار «جان دو ۳۶» در اسناد مربوط به پرونده شبکه قاچاق و سوءاستفاده جنسی از کودکان یاده شده است. انتشار این اسناد جدید جنجال زیادی به پا کرده تا جایی که هیلاری کلینتون همسر بیل کلینتون و وزیر خارجه سابق آمریکا، مجبور شده تا بخش کامنت‌های صفحه کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) را ببندد.

به‌گزارش فاکس‌نیوز، پرونده رسوایی موسوم به جفری اپستین که به واقعه تجاوز جنسی این میلیارد آمریکایی به افراد زیادی از جمله کودکان مربوط است یکی از بزرگ‌ترین و قابل توجه‌ترین پرونده‌های کیفری در تاریخ ایالات متحده است. جفری اپستین، میلیونر و مدیر مالی آمریکایی بود که از دهه ۱۹۸۰ تا ۲۰۱۹ به ادعای نیروهای امنیتی و اطلاعاتی تحت تعقیب بود اما سرانجام در سال ۲۰۱۹ دستگیر شد و در اوت همان سال در زندان خودکشی کرد.

پس از مرگ اپستین، پرونده جنایی او بیش از پیش مورد توجه رسانه‌ها و عموم مردم قرار گرفت به‌ویژه اینکه پای بسیاری از افراد سرشناس و ثروتمند در آمریکا و سراسر جهان به این پرونده باز شده است، کسانی که ارتباط نزدیکی اپستین با داشته‌اند.


بیشتر بخوانید:‌

افشاگری هولناک ژنرال آمریکایی ؛ رابطه‌ نامتعارف اعضای کنگره‌ آمریکا با کودکان | اپستین تنها جزیره‌ای نیست که در آن «بچه» نگه می دارند... | تصاویر


علاوه بر این، پرونده جفری اپستین نشان داد که چگونه شبکه‌هایی از افراد قدرتمند و مؤثر در دایره قدرت سیاسی و مالی قادرند تا به راحتی قانون را زیرپا بگذارند.

در این میان ارتباط بیل کلینتون رئیس‌جمهور سابق آمریکا، و جفری اپستین موضوعی است که جنجال زیادی به پا کرده است. گفته می‌شود بیل کلینتون و اپستین رابطه صمیمانه‌ای داشتند و طبق اظهارات برخی منابع و شواهد بارها در مجالس و رویدادهای اجتماعی مشترک حضور یافته‌اند. با این حال آچه ادعای خانواده کلینتون درباره بی‎اطلاعی از فعالیت‌های غیرقانونی اپستین را زیر سوال برده این است که بیل کلینتون به طور مکرر با هواپیمای خصوصی اپستین سفر کرده است.

بیل کلینتون و همسرش هیلاری کلینتون ادعا می‌کنند که آن‌ها با فعالیت‌های غیرقانونی اپستین اطلاع نداشته‌اند و سفر بیل کلینتون با هواپیمای خصوصی اپستین برای انجام امور خیریه و خدمات اجتماعی بوده است.

رسوایی جدید بیل و فرار هیلاری کلینتون از شبکه‌های اجتماعی

کد خبر 821000

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha