دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷
۰ نفر

سه خرید سپاهان در نقل و انتقالات تابستانی از فهرست این تیم کنار رفتند.

سپاهان

به گزارش همشهری آنلاین، سپاهان در دیدار هفته گذشته مقابل گل‌گهر سیرجان به‌خاطر عدم اصلاح قرارداد ۶ بازیکن (سید پیام نیازمند، هادی محمدی، احسان پهلوان، کاوه رضایی، رضا اسدی و رضا شکاری) نتوانست از آنها استفاده کند، اما در مسابقه پایانی نیم‌فصل توانست مجوز سه بازیکن را بگیرد و البته به پایان کار با سه بازیکن دیگر برسد.

باشگاه سپاهان طی نامه‌ای به فدراسیون فوتبال اعلام کرده بود که خواهان ادامه همکاری با پیام نیازمند، رضا اسدی و رضا شکاری است و ژوزه مورایس به این نفرات نیاز دارد و قرارداد این سه بازیکن را اصلاح خواهد کرد که این اتفاق افتاد و هر سه بازیکن امروز برابر شمس‌آذر قزوین به میدان می‌روند، اما قرارداد سه بازیکن دیگر اصلاح نشد تا آنها به پایان دوران حضورشان در جمع طلایی پوشان برسند.

هادی محمدی، احسان پهلوان و کاوه رضایی که در نقل و انتقالات تابستانی راهی سپاهان شدند و البته هر کدام شرایط چندان خوبی را در این تیم سپری نکردند و بعضا دور از ترکیب بودند، حالا از فهرست سپاهان هم خط خوردند تا در زمستان احتمالا راهی باشگاه دیگری شوند.

باشگاه سپاهان قرارداد شکاری، اسدی و نیازمند را اصلاح کرد و توانست مجوز بازی آنها را بگیرد و از سوی دیگر چنین کاری را برای محمدی، پهلوان و رضایی انجام نداد تا آنها از آخرین بازی نیم‌فصل مقابل شمس آذر قزوین خط بخورند و مشخص شود به‌طور قطعی در لیست خروجی طلایی پوشان هستند.

تکلیف هادی محمدی، احسان پهلوان و کاوه رضایی در نقل و انتقالات زمستانی مشخص خواهد شد و گفته می‌شود باشگاه سپاهان با تیم‌های خواهان این نفرات صحبت می‌کند و پس از مذاکره، این بازیکنان را از لیست خود برای دور برگشت لیگ برتر خارج خواهد کرد.

کد خبر 820789
منبع: ورزش سه

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    1 0
    یعنی آل کثیر به اندازه حدنصاب یعنی پانزده میلیارد قرارداد بسته اگر اینگونه بود پس چرا تیم محبوبش را ترک نمود واقعا مسیولین فدراسیون چرابه سعور مردم توهبین میکنند آل کثیر حداقل سی وپنج میلیارد ازسپاهان پول گرفته شکاری واسدی هم همینطور نیازمند هم طبق شواهد بالای صدمیلیبارد گرفته