سه‌شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰
۰ نفر

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ جزئیات تماس عجیب زنی سالخورده را با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ بیان کرد.

پلیس 110 - مرکز پلیس

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ علی قاسم‌پور رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به ماجرای تماس عجیب یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گفت: چندی پیش زنی سالخورده با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته و اعلام کرد که نیازمند حضور پلیس در محل است. در همین راستا نیز عوامل گشت کلانتری ۱۵۶ افسریه به محل اعزام شدند اما با حضور ماموران در محل با درخواستی عجیب از سمت وی مواجه شدند.

وی درباره درخواست این زن نیز گفت: با حضور ماموران در محل این بانوی سالخورده که به آنان اعلام کرد که دچار بیماری است و فردی را برای خرید داروهایش از داروخانه ندارد. چون امکان اعتماد به دیگران را نداشته و از سوی دیگر توانایی خروج از منزل را هم نداشته است، به ناچار با پلیس تماس گرفته و از ماموران درخواست کمک کرده است.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه سالمندان سرمایه‌های هر کشور و شهری هستند، گفت: در همین راستا نیز هماهنگی با مرکز عملیات پلیس انجام شده و با هماهنگی صورت گرفته نسبت به دریافت نسخه داروهایی این شهروند و تهیه آن اقدام شد.

کد خبر 819101
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    1 7
    مگر ماموران الاف هستند؟! یه پرستار بگیر
  • IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    3 2
    خیلی عالی. فرزندانش در خارج هستند یا خارج از شهر؟
  • IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    5 0
    دستشون درد نکنه ولی ما در زمینه سالمندی واقعا با کمبود برنامه ریزی مواجهیم ، قبلا پدر و مادرها اولادشون پیششون بود و کمکشون میکرد الان کم کم دیگه خیلی ها مجرد پیر شدن خیلی ها بچه هاشون ایران نیستن باید یه سری جاها درست بشه که به سالمندها کمک یدی بشه کرد ، اینو از کسی که روسیه زندگی کرده شنیدم که دولت حواسش به سالمندها هست و خودشون برای چکاب و آزمایش و ... نیرو میفرستن . چند وقته پیش برای اندوسکوپی رفتم بیمارستان یه پیرمرد همراه نداشت خانم مسئول هم باهاش دعوا میکرد که چرا تنها اومدی و یکی باید بعدش برات آبمیوه بخره و...
    • ناشناس IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
      0 0
      فرزندش درزندانه منم یکی ازهمسایه هاشون هستم