مدیر کل امور مشترک فدراسیون‌های وزارت ورزش و جوانان از برگزاری انتخابات فدراسیون والیبال تا سه چهار ماه آینده خبر داد.

تیم ملی والیبال

به گزارش همشهری آنلاین، چندی قبل بود که بعد از حواشی فراوان و البته پس از اتمام دوران حضور محمدرضا داورزنی در فدراسیون والیبال، وزیر جدید ورزش و جوانان یعنی کیومرث هاشمی با تاخیر زیاد وحید مرادی را به عنوان سرپرست جدید فدراسیون معرفی کرد.

مرادی قرار است در ماه‌های آینده وضعیت فدراسیون والیبال را سر و سامان دهد و مهم‌ترین وظیفه او در این راه انتخاب سرمربی جدید تیم ملی خواهد بود که به نظر می‌رسد این اتفاق طی روزهای آینده رقم خواهد خورد.

با این وجود یکی از ابهاماتی که در مورد فدراسیون والیبال وجود دارد به برگزاری مجمع انتخاباتی مربوط می‌شود. این سوال برای هواداران این رشته پرطرفدار ورزشی در ایران مطرح است که فدراسیون والیبال تا چه زمانی با سرپرست اداره خواهد شد. با توجه به اینکه سال حساس المپیک پیش روی والیبال ماست و باید بدون هیچ نگرانی و دغدغه این ورزش به کار خود ادامه دهد.

در حالی که برخی گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال بعد از المپیک مطرح شده بود اما آرش فرهادیان به شدت این موضوع را تکذیب کرد. مدیر کل امور مشترک فدراسیون‌های وزارت ورزش و جوانان در مصاحبه امروز خود تاکید کرد که به مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال ایران پیش از المپیک و تا سه چهار ماه آینده برگزار می‌شود تا این فدراسیون بتواند رئیس جدید خود را بشناسد.

کد خبر 819015
منبع: ورزش سه

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha