رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب از عملیات موفق این پلیس در دستگیری چهار نفر از قاچاقچیان مواد مخدر در جنوب غرب پایتخت خبر داد و اعلام کرد: در این عملیات ۱۳کیلوگرم انواع مواد روانگردان صنعتی کشف شد.

قرص روانگردان

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ حسین باباپور؛ رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ اظهار کرد: در راستای مبارزه بی‌امان با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ چهار نفر از قاچاقچیان مواد مخدر مورد رصد و شناسایی و پرونده‌ای در این خصوص در معاونت عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب تشکیل و بررسی و تحقیق پیرامون جزییات آن در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با پیگیری و تحقیقات میدانی پلیس و اقدامات پیچیده اطلاعاتی و چگونگی عملکرد مظنونین پرونده برای پلیس محرز و محل اختفای و نگهداری مواد مخدر در مناطق جنوب غربی پایتخت شناسایی شده و اقدامات مقدماتی جهت اخذ دستور ورود به مخفیگاه متهمین از طرف مرجع قضایی انجام شد.

باباپور تصریح کرد: سرانجام عصر روز گذشته پس از انجام تمامی جوانب و مقدمات کار مامورین این پلیس با رعایت جوانب قانونی و حقوق شهروندی به محل اختفای متهمین مراجعه و در اقدامی ضربتی موفق شدند متهمین را دستگیر کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: با ورود به مخفیگاه این متهمان جستجو و بازرسی دقیق محل انجام که مقدار ۱۳ کیلوگرم انواع مواد روانگردان را در بسته‌بندی‌های مختلف کشف شد.

وی در پایان اعلام کرد: متهمین جهت پیگرد قضایی پس از انتقال به مقر پلیس و انجام بازجویی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

کد خبر 818633
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha