منابع خبری از نبرد بسیار سنگین در چند محور میان رزمندگان مقاومت و اشغالگران در الشجاعیه، الزیتون و جبالیا در نوار غزه خبر داده و به هلاکت چند نظامی دیگر صهیونیست اشاره کردند.

حماس

به گزارش همشهری آنلاین، خبرنگار المیادین گزارش داد: نبرد میان رزمندگان مقاومت و اشغالگران در شمال غزه همچنان ادامه دارد و اشغالگران در تحرکات خود برای پیشروی شکست خورده‌اند.

خبرنگار این رسانه لبنانی اعلام کرد: درگیری در جبالیا و البلد در شمال غزه بسیار شدید و مقاومت حمله نظامیان اشغالگر را دفع کرده است. در اردوگاه جبالیا نیز تلاش اشغالگران ناکام مانده است.

مقاومت مانع از نفوذ اشغالگران به اردوگاه جبالیا از منطقه تل الزعتر شد. هم اکنون، درگیری شدیدی در محور شمال شرقی منطقه الزعتر جریان دارد.

همچنین خبرنگار المیادین در غزه از نبرد شدیدی خبر داد که میان مقاومت و اشغالگران در منطقه الشجاعیه با وجود بمباران و حملات سنگین رژیم صهیونیستی، جریان دارد.

در بیت لاهیا و بیت حانون نیز درگیری سنگین است. در جحر الدیک و المغراقه و جنوب شرق دیرالبلح در مرکز غزه نیز درگیری جریان دارد.

طبق این گزارش؛ رزمندگان مقاومت به شکل گسترده در جریان دفع یورش نظامیان اشغالگر از سلاح قناصه استفاده می‌کنند.

خبرنگار المیادین همچنین از درگیری سنگین در مناطق الزیتون و مناطق جنوبی غزه خبر داد.

از سوی دیگر رسانه های رژیم صهیونیستی با اذعان به شرایط دشوار ارتش این رژیم در برابر رزمندگان مقاومت گزارش دادند: از زمان حمله زمینی به غزه سخت ترین آخر هفته را شاهد هستیم.

این رسانه ها از هلاکت ۴ نظامی تیپ هفتم با گلوله آر پی جی و ۲ نظامی ذخیره با بمب و دو نظامی دیگر در منزل بمب گذاری شده خبر دادند.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند: از زمان شروع حمله زمینی در غزه، ۱۵۲ نظامی ارتش اسرائیل کشته شده اند.

کد خبر 818305
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha