شرکت خاویار (Caviar) یک برند لوکس واقع در دبی است که به دلیل ساخت گجت های سفارشی‌سازی‌شده اپل و سامسونگ مشهور شده است. این شرکت به تازگی، یک نسخه عجیب و غریب از آیفون ۱۵ پرومکس را با الهام از فیلم جدید Wonka با بازی تیموتی چالامه رونمایی کرده است.

آیفون خاویار

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گیزمو چاینا: این گوشی خلاقانه،‌ یک گوشی هوشمند معمولی نیست، بلکه یک شکلات کاملا خوراکی است که با دقت از شکلات طبیعی ساخته شده و با روکشی از طلای خوراکی ۲۳ عیار تزئین شده است. این آیفون ۱۵ پرو مکس شکلاتی با قیمت ۱۱۰۰ دلار عرضه می‌شود که به طور شگفت انگیزی نزدیک به قیمت یک آیفون ۱۵ پرو مکس استاندارد با ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی نزدیک است.

طلای خوراکی به کار رفته در این محصول به عنوان افزودنی E۱۷۵ شناخته می‌شود که کاملا بی‌خطر، ضد حساسیت و از نظر شیمیایی خنثی است، به این معنی که هیچ اثر نامطلوبی بر ترکیب خون یا هضم بدن ندارد. آیفون شکلاتی Caviar، دارای طعمی است که کوکی‌های بادام را با نت‌های خامه‌ای به ذائقه متبادر می‌کند و طعمی تند را برای حدود ۳۰ ثانیه به جا می‌گذارد.

واقعی است یا کیک؟ | گوشی ۱۱۰۰ دلاری خاویار + تصاویر

علاوه بر نسخه شکلاتی، Caviar یک نوع لوکس و کاربردی تر از آیفون ۱۵ پرومکس به نام Maze ۱۸K نیز ارائه می دهد. این نسخه مزین به طلای ۱۸ عیار و دارای ۳۹ الماس است و با قیمت سرسام آور ۵۰۳۶۰ دلار عرضه می شود. برای کسانی که علاقه‌مند به گجت‌های شخصی‌سازی شده هستند، خاویار آتلیه سفارشی را در وب سایت خود راه اندازی کرده است که در آن مشتریان می‌توانند یک گوشی با طراحی سفارشی با گزینه‌های مختلف برای سفارشی سازی، سبک‌های طراحی و مواد از جمله نوع شکلاتی سفارش دهند.

بیشتر بخوانید:

واقعی است یا کیک؟ | گوشی ۱۱۰۰ دلاری خاویار + تصاویر

این نکته قابل ذکر است که رویکرد نوآورانه Caviar فراتر از آیفون‌های شکلاتی است. آنها به خاطر ایده‌های خلاقانه و گاهی عجیب‌وغریب‌شان مانند آیفون‌های وایکینگ و یوفو معروف هستند. از آنجایی که این برند همچنان با مفاهیم منحصر به فرد خود شگفتی می‌آفریند، می‌توان انتظار داشت که در سال‌های آینده شاهد طراحی‌های غیرعادی و لوکس آیفون بیشتری باشیم.

کد خبر 816448

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha