مجموع نظرات: ۲
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰
۰ نفر

مرد ثروتمند که ۴۰ روز در کمپ غیرمجاز ترک اعتیاد زندانی بود با زیرکی توانست خودش را نجات بدهد و حالا از یک آشنا شکایت کرده و می گوید او برای تصاحب اموالش، ‌ نقشه قتل او را کشیده است.

معتاد كمپ ترك اعتياد

همشهری آنلاین: چند روز قبل مردی سالخورد به همراه وکیلش، قدم در دادسرای جنایی تهران گذاشت تا از یک زن آشنا شکایت کند. وی گفت: من ۴۰ روز در کمپ ترک اعتیاد بستری بودم و شکنجه می شدم اما توانستم با زیرکی خودم را از آنجا نجات بدهم.

وی ادامه داد:من همسر و فرزندی ندارم و سالهاست که تنها زندگی می کنم. تا همین چند سال هم کار می کردم و ثروت زیادی دارم. حدود ۴۰ روز قبل چند نفر با زور و تهدید مرا به کمپ ترک اعتیاد منتقلم کردند. در آنجا هر روز شکنجه ام می دادند و می گفتند همسر برادرت گفته که تو اعتیاد شدیدی داری. در صورتیکه من اصلا معتاد نیستم و تا به حال لب به مواد نزده ام. در نهایت بعد از ۴۰ روز، وقتی کارکنان کمپ خواب بودند، آهسته به اتاق دیگری رفتم و با وکیلم تماس گرفتم. وکیلم خودش را به آنجا رساند و نجات یافتم. من احتمال می دهم که همسر برادرم برای تصاحب اموالم، نقشه قتل مرا کشیده است. چون برادرم فوت شده و چون من خانواده ای ندارم، ‌تنها وارثم فرزند برادرم است.

با این شکایت، زن جوان به دادسرا احضار شد اما او منکر قتل شد. این زن گفت: برادرشوهرم معتاد شده بود و من تصمیم گرفتم وی را در کمپ بستری کنم تا نجاتش بدهم.

این زن درحالی چنین ادعای عجیبی مطرح کرده که تحقیقات نشان می دهد او اعتیاد به سرقت ندارد. از سوی دیگر دستور بازداشت کارکنان کمپ غیرقانونی توسط بازپرس جنایی تهران صادر شده است.

کد خبر 813460

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • علی IR ۰۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    0 0
    آخرش رو قاطی کردید که او اعتیاد به سرقت ندارد؟!!