دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۵
۰ نفر

یک مرد جوان که در فضای مجازی طعمه‌های خود که اکثراً زنان میانسال و مجرد بود را شناسایی می کرد و پس از اعتمادسازی به قصد سرقت وارد خانه آنها می شد، دستگیر شد.

دستگیری / بازداشت

به گزارش همشهری آنلاین، سردار کارآگاه علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: با وقوع سرقت‌های سریالی از خانه‌های چند زن میانسال و کلاهبرداری از آنها با شگرد مشابه موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان داد، یک مرد جوان در فضای مجازی طعمه‌های خود که اکثراً زنان میانسال و مجرد بوده را شناسایی کرده و پس از اعتمادسازی به قصد سرقت وارد خانه آنها شده است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات مشخص شد، متهم پس از اینکه مدارک هویتی شکات را به همراه طلاجات و پول به سرقت برده با استفاده از این مدارک دست به اعمال مجرمانه دیگری از جمله کلاهبرداری زده است.

وی افزود: بنا بر حساسیت موضوع کارآگاهان وارد عمل شدند و با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهم را شناسایی کردند که در ادامه نیز مخفیگاه وی کشف شد.

سردار گودرزی متذکر شد: کارآگاهان در گام بعدی پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی راهی مخفیگاه متهم شدند و وی را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند که متهم در همان بازجویی‌های اولیه به جرم خود مبنی بر سرقت و کلاهبرداری از زنان میانسال اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

کد خبر 813104

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha