ارتش اسرائیل اعلام کرد یک موشک از خاک سوریه به سمت اراضی اشغالی شلیک شده و به منطقه‌ای در جولان اشغالی اصابت کرده است.

شلیک موشک از سوریه به سوی اسرائیل

به گزارش همشهری آنلاین، «دانیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی، صبح امروز (یکشنبه)، در بیانیه‌ای خبر داد یک موشک از خاک سوریه به سمت اراض اشغالی شلیک شده است.

سخنگوی ارتش اسرائیل می‌گوید این موشک به منطقه‌ای در جولان اصابت کرده است. او در ادامه همچنین مدعی شد این حمله هیچ تلفاتی به دنبال نداشته است.

دانیل هاگاری در ادامه گفت که نیروهای اسرائیلی منشأ شلیک موشک را هدف حمله توپخانه‌ای قرار دادند.

این بیانیه در حالی صادر شده است که تا لحظه انتشار این گزارش، هیچ گروهی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است.

او همچنین خبر داد دیشب، از لبنان به سمت مواضع ارتش اسرائیل راکت شلیک شده و نیروهای اسرائیلی در پاسخ به این حمله مناطقی را در جنوب لبنان هدف قرار دادند.

مواضع ارتش رژیم صهیونیستی طی روزهای گذشته و بعد از پایان آتش‌بس موقت بارها توسط مقاومت اسلامی لبنان هدف حمله قرار گرفته‌اند.

آتش‌بس موقت در نوار غزه بعد از ۷ روز و تبادل شماری از اسرا، صبح روز جمعه هفته گذشته به پایان رسید.

کد خبر 812622
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 23
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 7
  • IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    41 10
    جزئیات شهادت دو پاسدار در سوریه توسط رژیم صهیونیستی انتقام خون شهادت دو پاسدار را از رژیم صهیونیستی می گیریم. انتقام خون شهدای مقاومت را از اسرائیل می‌گیریم.
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    39 9
    ۱۴۰۲/۰۹/۱۲ ۰۹:۳۱/ آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2011 تاکنون داعش وحشی را وارد سوریه، عراق، افغانستان، یمن، لیبی و منطقه خاورمیانه وارد کرده است و همچنان نیز ادامه می دهد. وزارت امور خارجه آمریکا جنایتکار باید رسما از ایران عذرخواهی کند.
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    33 7
    از سال 1917 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و جهان ثابت شده است که در هر جای دنیا جنایتی رخ می دهد دست آمریکا جنایتکار در کار است. از سال 1917 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و جهان ثابت شده است که در هر جای دنیا جنایتی رخ می دهد دست اروپا جنایتکار در کار است. از سال 1917 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و جهان ثابت شده است که در هر جای دنیا جنایتی رخ می دهد دست اسرائیل جنایتکار در کار است.
  • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    26 10
    آمریکایی ها جنایتکار سال 1945 تاکنون به اسم دفاع از حقوق بشر در سراسر منطقه خاورمیانه وجهان جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست اقدامات تروریستی می زنند. آمریکایی ها جنایتکار سال 2001 تاکنون به اسم مبارزه با تروریسم، القاعده و طالبان حقوق بشر در سراسر منطقه خاورمیانه وجهان جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست اقدامات تروریستی می زنند. آمریکایی ها جنایتکار سال 2011 تاکنون به اسم مبارزه با تروریسم، القاعده و داعش حقوق بشر در سراسر منطقه خاورمیانه وجهان جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست اقدامات تروریستی می زنند.
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    33 6
    ۰۶:۴۶۱۲ آذر ۱۴۰۲/ آمریکا حامی تروریسم است. مقامات ارشد القاعده همچنان با حمایت مستقیم کاخ سفید در عربستان سعودی اقامت دارند. القاعده یکی از دستگاه های دولت عربستان سعودی است. آمریکا جنایتکار از سال 2001 تاکنون تسلیحات القاعده را تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
  • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    33 8
    رژیم صهیونیستی به دنبال سرپوش گذاشتن بر شکست‌های خود است. هدف اسرائیل از تجاوز اخیر به سوریه، سرپوش گذاشتن بر ناکامی در تحقق اهدافش است.
  • IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    38 7
    حملات ارتش اسرائیل جنایتکار به غزه جنایت علیه بشریت است ولی اما متأسفانه سران بی ادب رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکار و هم سران بی ادب آمریکا جنایتکار درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند. وحشی‌گری ارتش آمریکا در غزه دفاع از خود نیست. وحشی‌گری ارتش اسرائیل در غزه دفاع از خود نیست.
  • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    27 3
    حملات اسرائیل به غزه شبیه به اقدام نازی‌هاست
  • IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    28 4
    جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه کودکان در غزه برابر با رفتار نازی‌ها است.
  • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    31 5
    کتائب القسام 3 خودرو و 2 تانک ارتش اسرائیل را منهدم کرد شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد گروهی از نظامیان اسرائیلی را در غزه از پا درآورده و 3 خودروی نظامی و 2 تانک ارتش رژیم صهیونیستی را به طور کامل منهدم کرده است.
  • تشکر از حزب‌الله IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    38 7
    حزب الله: ۱۱ پایگاه اسرائیل را هدف قرار دادیم
  • IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    37 5
    دولت آمریکا شریک جنایات جنگی رژیم صهیونیستی و نسل‌کشی فلسطینیان است. به آمریکا اجازه نمی‌دهیم در این جنگ پیروز شود.
  • IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    32 5
    گزارش سالانه پنتاگون: ده‌ها نظامی ارتش آمریکا خواستار سرنگونی دولت این کشور هستند گزارش سالانه وزارت دفاع آمریکا نشان می‌دهد که افراط‌گرایی در سطوح مختلف ارتش این کشور افزایش یافته و برخی از نظامیان از تروریسم دفاع می‌کنند و خواستار سرنگونی دولت هستند.
  • IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    33 5
    حمله به پایگاه اشغالگران آمریکایی در اربیل گروه مقاومت اسلامی عراق بامداد یکشنبه اعلام کرد که در پاسخ به جنایت صهیونیست‌ها علیه مردم غزه، محل استقرار آمریکایی‌ها در فرودگاه اربیل را با پهپاد هدف قرار داده است.
  • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    31 6
    تخریب ساختمان‌ها در کرانه باختری و بازداشت جوانان فلسطینی نظامیان صهیونیست بامداد امروز علاوه بر حمله به مناطق مختلف کرانه باختری تعدادی از جوانان فلسطینی را بی دلیل بازداشت کرده و اقدام به تخریب منازل فلسطینی‌ها در این منطقه کردند.
  • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    33 5
    آمار قطره‌چکانی ارتش صهیونیستی از تعداد تلفات خود در غزه درحالی که هر روز اخبار مربوط به عملیات موفق نیروهای فلسطینی علیه نظامیان صهیونیست منتشر می‌شود ارتش اشغالگر به شدت آمار رسمی تلفات خود را در این درگیری‌های زمینی سانسور می‌کند.
  • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    28 3
    عملیات غافلگیرانه رزمندگان فلسطینی علیه ۶۰ نظامی صهیونیست گردان‌های قسام در خصوص عملیات بامداد امروز رزمندگان فلسطینی علیه یک تجمع ۶۰ نفره از عناصر دشمن صهیونیست بیانیه صادر کردند.
  • IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    31 4
    هلاکت دست کم ۱۰ نظامی صهیونیست در غزه تنها در یک عملیات مقاومت در حالی که تل آویو سانسور شدیدی را در مورد تلفات نظامیان خود در غزه اعمال می کند، کارشناسان مسائل نظامی فاش کردند که دست کم در یک حمله مقاومت فلسطین ۱۰ نظامی کشته شده‌اند.
  • IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    28 3
    تشدید اختلافات بین سردمداران رژیم صهیونیستی در سایه ادامه جنگ غزه اختلافات بین نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و وزیر جنگ وی تشدید شده است.
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    25 4
    بمب‌های فسفری بر سر اردوگاه آوارگان فلسطینی/ هدف قرار دادن مهدکودک و خودروهای امدادی رسانه‌های خبری گزارش دادند که حملات وحشیانه جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی علیه مناطق مختلف نوار غزه طی دقایق و ساعات گذشته همچنان ادامه داشته است.
  • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    31 3
    پیام ما هم به آمریکا جنایتکار روشن است به کشتار مردم مظلوم، بی دفاع، بی گناه پایان دهید و ارسال تسلیحات به عربستان سعودی، امارات، اوکراین، اسرائیل و مزدورانشان را متوقف کنید. پیام ما هم به اروپا جنایتکار روشن است به کشتار مردم مظلوم، بی دفاع، بی گناه پایان دهید و ارسال تسلیحات به عربستان سعودی، امارات، اوکراین، اسرائیل و مزدورانشان را متوقف کنید.
  • IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    2 0
    انتظارداریم‌که‌ازسوریه‌حملات‌‌کوبنده‌ای‌وباحجم‌بیشتری‌برعلیه اسراییل‌جنایتکارانجام‌گیرداین‌حملات‌درحد‌یک‌گروه‌۱۰نفری‌و پارتیزانی‌هم‌نمیباشدبیشترش‌کنیدازچه‌می‌ترسید.
  • عامر IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    1 0
    غاصبان قصاب به اخر خط رسیده اند به هیچ انسانی رحم نمیکنند انشاالله صایقه عذاب الهی بر سرشان نازل شود ونابودی رژیم ظالم وکودک کش را در عصر حاضر مشاهده نماییم