رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: بعضی فکر می‌کنند برای خدمت به انقلاب هیچ جایی جز مجلس وجود ندارد، در حالی که هزاران سنگر برای خدمت به مردم وجود دارد.

غلامعلی حدادعادل

به گزارش همشهری آنلاین، غلامعلی حداد عادل در همایش ۵۰۰ نفری ستاد شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با بیان اینکه امروز بزرگترین مسئله جهان مقاومت مردمی است که در برابر استکبار جهانی ایستاده‌اند و مایه افتخار تمام جهان اسلام هستند، اظهار کرد: امروز غرب و اروپا از خود می‌پرسد اینان چه مردمی هستند که اینگونه مقاومت می‌کنند و قرآن چه مفاهیمی دارد که اینگونه جوانان و کودکان و زنان فلسطینی با دست‌های خالی هرگز در مقابل رژیم صهیونیستی سر خم نمی‌کنند و به مقاومت ادامه می‌دهند؟ طوفان القصی نقطه عطفی است که تاریخ منطقه به دوره بعد از و قبل از خود تقسیم می‌کند و در آینده به پیروزی مقاومت می‌رسد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به در پیش‌رو بودن انتخابات مجلس، گفت: ما در عین حال که توجه تام به مجلس داریم توجه‌مان را از موضوعات و مشکلات دیگر جامعه برنمی‌داریم. باید ابتدا از خودمان بپرسیم که ضرورت کار تشکیلاتی چیست؟ باید بدانیم این انقلاب، مردمی بود و از شرق و غرب تبعیت نکرد. این انقلاب یک پدیده صددرصد دینی و مردمی بود و به همین دلیل نتوانستند با آن برخورد کنند.

حدادعادل ادامه داد: انقلابی که با مردمی بودن به پیروزی رسیده دوام آن هم در مردمی بودن است. مردمی بودن در پیروزی انقلاب یک سازوکار دارد و پس از انقلاب به لوازم دیگری نیازمند است و باید تعریف جدیدی از آن ارائه کنیم. ما تجربه حزب جمهوری اسلامی را داریم و به همین دلیل باید مردم را سازماندهی کنیم، آن هم در شرایطی که دشمن با دو حربه تحریم و تحریف به میدان آمده و با ابزار فضای مجازی، لشکرهای مجهزی را پای رایانه نشانده ‌است تا با اینترنت فکر جوانان را مدیریت کنند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب افزود: دشمنان مطلبی را مدنظر قرار می‌دهند و برای آن سناریو می‌چینند، حالا به نظر شما در کشوری که با چنین مسائلی روبرو است نیروهای انقلاب نباید آماده باشند و فکری کنند؟ جمهوری اسلامی با همه موفقیت‌های که داشته نباید در مقابل تحریف‌ها و جنگ رسانه‌ای دشمن مظلوم واقع شود. دقیقا به همین دلیل رهبر انقلاب دعوت به جهاد تبیین می‌کنند که کلیدواژه‌ای در مقابل تحریف دشمنان است.

حدادعادل یادآور شد: در امر موفقیت‌های دولت، همین حل تنش‌های آبی که در گذشته وجود داشت و یکی از برنامه‌های دولت بود را دیدیم که با چه سرعتی سامان گرفت. کار بسیار مهمی که سال‌ها مغفول مانده و دولت‌های قبلی نتوانسته بودند، انجامش دهند.

وی با بیان اینکه دشمن تخریب‌های برنامه‌ریزی‌شده‌ای را اجرا می‌کند، تاکید کرد: بودجه هنوز به مجلس نیامده علیه وحدت دولت و مجلس فضاسازی می‌کنند. این موارد ایجاب می‌کند ما در سراسر کشور آماده باشیم تا این تحریف‌ها را پاسخ دهیم.

این فعال سیاسی اصولگرا یادآور شد: اگر می‌خواهید عمق دشمنی استکبار جهانی با این انقلاب را بدانید به یک سال پیش برگردید که یک دختر جوان فوت کرد. دیدید چه غوغایی علیه جمهوری اسلامی به پا کردند، اما در این پنجاه روز رژیم صهیونیستی هزاران زن و کودک را به شهادت رساند اما جوامع غربی هیچ واکنشی نشان ندادند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با بیان اینکه ما وفادار به اصول امام و رهبری و وحدت نیروهای انقلابی با محوریت عقلانیت، معنویت و عدالت هستیم، گفت: اسلامی که مدعی آن هستیم نماینده‌ای مثل شهید مطهری و سمبل مدیریتش شهید بهشتی است. ما سعی می‌کنیم ادامه‌دهنده راه این بزرگان باشیم. بر همین مبنا با دشمنی کردن، بد اخلاقی و توهین و تهمت میانه‌ای نداریم و بنا نداریم وارد این بازی‌ها بشویم‌. ما عدالت را هیچگاه فراموش نمی‌کنیم.

وی با بیان اینکه جهاد تبیین نیاز به تشکیلات دارد و تربیت نیرو یکی از وظایف ماست، اظهار کرد: بیانیه گام دوم سند بالا دستی ماست و هرکسی که دلبسته این انقلاب است باید به صحنه بیاید و فکر کند که چگونه می‌شود این انقلاب را به دست جوانان سپرد. ما باید به عنوان یک تشکیلات کشوری برنامه داشته باشیم. هفته‌ای نیست که دوره آموزشی نداشته باشیم. کار سیاسی در میدان و با حضور در کنار مردم و سازماندهی کردن جوانان پیش می‌رود. ما باید در مسجد، دانشگاه و کارخانه سراغ مردم و جوانان و بانوان برویم. دخالت دادن بانوان در تصمیمات سیاسی باید جزء اصول اصلی ما باشد.

حدادعادل تاکید کرد: ما بانوان را جزء سیاهی لشکر تجمعات و راهپیمایی‌ها نمی‌خواهیم. نیمی از جامعه ما از بانوان هستند و در دانشگاه‌ها و مدارس و دیگر بخش‌های جامعه زنان نقش‌های مهمی بر عهده دارند. امسال وظیفه سیاسی مهمتر از انتخابات نداریم و هر نتیجه‌ای از انتخابات حاصل شود با همین شور و شوق کار را ادامه می‌دهیم.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب تصریح کرد: بعضی فکرشان این است برای خدمت به انقلاب هیچ جایی به غیر از مجلس وجود ندارد، باید گفت هزاران سنگر برای خدمت به مردم وجود دارد اما بعضی‌ها فکر می‌کنند فقط باید به مجلس بروند. پرسش من این است که آیا مجلس پشتیبانی نمی‌خواهد؟ آیا نمایندگان نباید در کارگروه‌های مختلف حمایت شوند؟ همه این‌ها نشان‌دهنده وجود هزاران سنگر خدمت در کشور است.

وی افزود: ما کلید واژه ایمان و امید را نصب العین حرکت به سوی آینده قرار دادیم و باید بدانیم یکی از نتایج این انقلاب، مقاومتی است که در منطقه بوجود آمده و این مقاومت یکی از میوه‌های انقلاب اسلامی است. تفکر آزادی‌بخش انقلاب آثار خودش را نشان می‌دهد و امروز باید بیش از هر زمانی باید امیدوار باشیم به آینده و اعتلای انقلاب اسلامی فکر کنیم. بر همین اساس هم دور هم جمع می‌شویم و وحدت می‌کنیم.

کد خبر 811765
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha