سخنگوی دولت با اعلام اینکه مترو پرند دارای موانع اجرایی بود که پس از بازدید میدانی رئیس جمهوردر آذرماه ۱۴۰۱ و دستورات صادرشده، گره‌های موجود باز شد گفت که این مترو ۹ آذر افتتاح می شود

علی بهادری جهرمی

به گزارش همشهری آنلاین، علی بهادری جهرمی در نشست خبری هفتگی با بیان اینکه پنجشنبه ۹ آذر، ایستگاه مترو پرند و ۱۹ کیلومتر مسیر ریلی با حضور رئیس‌جمهور بهره‌برداری می‌شود، اظهار کرد: این پروژه دارای موانع اجرایی بود که پس از بازدید میدانی رئیس جمهور از مترو پرند در آذرماه ۱۴۰۱ و دستورات صادرشده، گره‌های موجود باز شد تا قفل بهره‌برداری از ۱۹ کیلومتر مسیر ریلی و ایستگاه شهر پرند بالاخره شکسته شود.

جزئیاتی از پروژه مترو پرند

وی یادآور شد: بخشی از این پروژه، حدفاصل ایستگاه شاهد تا محدوده شهرآفتاب (به طول ۴ کیلومتر) در ابتدای سال ۹۵ و بخش دوم حدفاصل ایستگاه شهرآفتاب تا فرودگاه امام راحل (به طول ۲۶ کیلومتر) در مردادماه سال ۹۶ بهره‌برداری شد و حالا بخش آخر پروژه، حدفاصل ایستگاه فرودگاه امام تا شهر جدید پرند (به طول ۱۹ کیلومتر) در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

بهادری جهرمی ادامه داد: ارزش پروژه مذکور (در بخش حدفاصل فرودگاه امام راحل تا شهر پرند) به ارزش امروز کالا و خدمات، مبلغی فراتر از ۶ هزار میلیارد تومان است.

وی همچنین با اشاره به آغاز عملیات آبرسانی به خلیج گرگان و بهره‌برداری از کانال جدید آشوراده، گفت: این عملیات یکی از وعده‌های سفر استانی هیئت دولت به استان گلستان است که از هفته گذشته آغاز شد. کانال آشوراده حدود ۹ کیلومتر طول با عرض ۷۰ تا ۴۴۰ متر دارد و جزئی از مهمترین مسیر انتقال آب دریای خزر به خلیج گرگان به شمار می رود. آبگیری اولیه آغاز شد و بهره‌برداری کامل از فاز نخست احیاء خلیج گرگان با حضور رئیس جمهوری در سفر دور دوم به گلستان انجام خواهد شد.

دبیر هیئت دولت با اشاره به سفر رئیس جمهور به چین و سفر اخیر معاون اول به این کشور، اظهار کرد: عملیات عمرانی فاز ۲ فرودگاه امام که قرارداد آن در سفر اخیر معاون اول رئیس جمهور به شانگهای، امضا شده بود با مشارکت طرف چینی و پیمانکار داخلی هفته گذشته آغاز شد. کل سرمایه‌گذاری در فاز دوم توسعه فرودگاه امام نیز ۲.۵ میلیارد یورو در پنج سال است. با افتتاح کامل این فاز ظرفیت مسافری فرودگاه امام ۳۵ میلیون نفر افزایش خواهد یافت.

بهادری جهرمی یادآور شد: هم اکنون شهر فرودگاهی امام خمینی ۲ ترمینال مسافری دارد که ظرفیت یکی ۶ میلیون مسافر در سال است و در دست توسعه و بازسازی است تا ظرفیت جابجایی مسافر آن به ۱۰ میلیون نفر برسد.

وی گفت: ترمینال سلام نیز ظرفیت جابجایی ۵ میلیون مسافر در سال را دارد. با احداث ترمینال جدید با ظرفیت پذیرش و جابجایی ۳۵ میلیون مسافر در سال، شهر فرودگاهی امام راحل می‌تواند مجموعا ۵۰ میلیون مسافر در سال را جابجا کند.

سخنگوی دولت اظهار کرد: این ترمینال بسیار پیشرفته است و باید مطابق با استانداردهای روز دنیا ساخته شود. برای تکمیل کل پروژه، پنج سال را در نظر گرفتیم.

مشمولان افزایش سن بازنشستگی

بهادری جهرمی همچنین با اشاره به موضوع افزایش سن بازنشستگی اظهار کرد: افزایش سن بازنشستگی که شامل بازنشستگان موجود نمی‌شود. همچنین برای کسانی که در شرف بازنشستگی هستند نیز این امر شامل آنان نمی‌شود. رابطه کارمندان دولت با دولت یک رابطه قانونی است، یعنی حدود و مرزهای آن را قانونگذار مشخص می‌کند که مطابق با مصالح عموم و هم حاکمیت رعایت شود.

حقوق تا سقف ۱۲ میلیون تومان در ماه مشمول مالیات نمی شود

سخنگوی دولت همچنین اعلام کرد: بنا به دستور رئیس‌جمهوری برخی اصلاحات در لایحه بودجه انجام شد تا نسخه نهایی که در جریان حضور رئیس‌جمهوری در مجلس ارائه می‌شود، آن اصلاحات هم اعمال شود. یکی از این اصلاحات افزایش کف معافیت مالیاتی کارکنان و کارگرانی دریافت حقوق دارند به مبلغ ۱۲ میلیون تومان در ماه است که افزایش ۲۰ درصدی را نشان می‌دهد.

بهادری جهرمی تاکید کرد: همه کسانی که کارمند یا کارگر هستند و تا سقف ۱۲ میلیون تومان در ماه حقوق دریافت می‌کنند هیچگونه مالیاتی شامل آنان نمی‌شود.

کد خبر 811320
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 43
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 22
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    47 2
    کارنامه دولت قابل دفاع نیست و از سال 1400 تاکنون هم نبوده است.
    • حسن IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
      32 1
      افزایش سن بازنشستگی!!! 30 سال بس نیست؟ دست از سر کارمند و کارگر بیچاره بردارید برید سراغه نجومی بگیرها و سرمایه دارهای کلان به خدا مهران مدیری تو قهوه تلخ کارهای شما رو ساخته از قبل پیش بینی میکرده
  • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    33 1
    مقام معظم رهبری بارها تاکید دارند که مسولین حرف مردم را بشنوند متاسفانه کم کاری برخی مسولین موجب اعتراضات شد تاسف بار است که رئیس جمهور و رئیس مجلس و رئیس کمیسوین اصل ۹۰ و وزیر ارتباطات متاسفانه تاکنون هیچ کاری برای حل مشکلات بازنشسته های شرکت مخابرات در سراسر کشور نکردند چرا؟
  • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    22 1
    کارگران سال ۱۴۰۱ چقدر عیدی می گیرند؟ ۸ میلیون الی ۱۲ میلیون! بازنشستگان تامین اجتماعی سال ۱۴۰۱ چقدر عیدی می گیرند؟ ۱ میلیون ۸۰۰ هزارتومان! آیا این عدالت است.
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    8 0
    مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در این مدت ۲۴ ماه گذشته نتوانست مشکلات بازنشستگان مخابرات را حل کند چرا؟ سوال اینجاست که پس چرا مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات درسراسر کشور از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون در دولت، مجلس شورای اسلامی، سازمان بازرسی کل کشور وغیره بررسی و رسیدگی نشده است و همچنان نیز ادامه دارد. وضعیت بازنشستگان مخابرات بسیار نگران کننده است متاسفانه از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون در کشور هیچ کس برای حل مشکلات بازنشستگان مخابرات هیچ کاری و هیچ اقدامی نکرده است چرا؟
  • اعتراض IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    23 0
    واگذاری شرکت مخابرات به بخش خصوصی از نظر و نگاه کارمندان رسمی و کارگران غیر رسمی غیر قانونی بوده است و هم خیانت به کارکنان رسمی و بازنشستگان مخابرات بوده است. کارشناسان اقتصادی و مسئولان و… در زمان خصوصی سازی در کشور در شبکه خبر شعار سر می دادند خصوصی سازی در کشور بسیاری عالی است پس چرا تاکتون در مورد مشکلات کارمندان، کارگران و بازنشسته های هیچ اعتراضی نمی کنند، سکوت اختیار کرده اند.
  • IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    5 0
    رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: مدیرعامل مخابرات قول داده که سال ۱۴۰۲ رفاهیات و معوقات کارکنان و بازنشستگان را تامین کند و در این زمینه محل تامین بودجه نیز مشخص شده است. مهدی عیسی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به پیگیری‌ها و مطالبات کارکنان پیمانکاری و بازنشستگان مخابرات، اظهار داشت: در روزهای گذشته برای رفاه حال پرسنل مخابرات به‌ویژه بازنشستگان، تصمیات خوبی گرفته شده است. وی افزود: در این راستا با برگزاری جلسات مختلف در کمیسیون با حضور مدیرعامل مخابرات به مشکلات کارکنان رسیدگی و جلساتی در کمیسیون برگزار شد. نماینده مردم میاندوآب و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: مدیرعامل مخابرات قول داده که سال ۱۴۰۲ رفاهیات و معوقات کارکنان و بازنشستگان را تامین کند و در این زمینه محل تامین بودجه نیز مشخص شده است.
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    1 1
    عیسی‌زاده با اشاره به حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در کمیسیون اجتماعی، تصریح کرد: پیشنهادی که پیمانکاران شرکت مخابرات در این جلسه داشتند و قرار شد تا وزیر آن چیزی که بین پیمانکاران و وزارتخانه توافق شده را تا پایان سال تامین کرده و معوقات و رفاهیات پرسنل شاغل و بازنشسته تامین شود. وی به مشکل ایثارگران مجموعه مخابرات نیز اشاره کرد و افزود: بنا به گفته وزیر ارتباطات، آن چیزی که سهم وزارتخانه بوده، اقدام شده و آنهایی که تحت پیمانکاری بوده نیز با ورود سرلشکر سلامی، فرمانده کل سپاه، مدیرعامل مخابرات موظف شدند مشمولین طرح ایثارگری دو سال ۱۴۰۰ و ۱۳۹۹ که باید تبدیل وضعیت شوند، اقدامات لازم انجام گیرد. رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در رابطه با نیروهایی که مشمول طرح تبدیل وضعیت ایثارگران نمی‌شوند نیز اقداماتی شده است، تصریح کرد: این افراد نیز در تبدیل وضعیت کارکنان دولت پیش‌بینی شده و امیدواریم با تصویب نمایندگان مجلس در جلسه آتی و تایید شورای نگهبان این طرح نیز به سرانجام برسد و کسانی که مشمول طرح تبدیل وضعیت ایثارگری نشدند بتوانند از طرح ساماندهی استفاده کنند.
  • بازنشسته مخابرات منطقه تهران IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    7 0
    امروز سه‌شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ از بن خوار بار تیر، مرداد، شهریور، مهر و آبان ماه چه خبر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بازنشسته مخابرات منطقه تهران
  • اعتراض IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    6 0
    همه در برابر قانون یکسان هستند رقم پول پرداخت شده در سال 1397 به نگهبانان رسمی مراکز تلفن ثابت مناطق 7 گانه مخابراتی توسط مخابرات منطقه تهران 7 میلیون و 900 هزار تومان بود/ و این در حالی است کسانی که از طریق اداره کار و رفاه اجتماعی شکایت کردن مبلغ 12 تا 15 میلیون تومانی دریافت کردن منظور از اینکه همه افراد در برابر قانون مساوی هستند چیست سوال اینجاست که اگر همه در برابر قانون یکسان هستند که پس چرا عمل، اجرا و رعایت نمی شود.
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    8 0
    دولت در سایه سکوت نمایندگان مجلس ۱۰۰ درصد فقط عامل اصلی مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور بوده است. تاسف بار است که در این مدت ۲۴ ماه مجلس شورای اسلامی هیچ کاری و اقدامی برای حل مشکلات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نکرده است چرا؟ شرم آور و تاسف بار است که در این مدت ۲۴ ماه دولت رئیسی هیچ کاری و اقدامی برای حل مشکلات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نکرده است چرا؟ شرم آور و تاسف بار است که در این مدت ۲۴ ماه عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هیچ کاری و اقدامی برای حل مشکلات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نکرده است چرا؟
  • امیر IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    3 0
    جهت تغییر اساسنامه دانشگاه آزاد و تغییر اساسی حقوق کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد هیچ اقدام موثری از طرف دولت و مسوولین امر انجام نشد.فقط قول‌های بی پشتوانه و ...
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    12 0
    روحانی، رئیسی، هر دو 100 درصد فقط عامل اصلی همه مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور بودن و هستند.
  • بازنشسته مخابرات منطقه تهران IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    18 0
    بعد از 30 و 35 سال بازنشستگی متأسفانه باید 30 و 35 سال هم به دنبال حق وحقوق پایمال و ضایع شد خود باشیم
  • بازنشسته تأمین اجتماعی IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    12 0
    با چه منطقی حقوق بازنشستگان فقط ۲۰ درصد افزایش می‌یابد؟ قیمت تمامی کالاها و خدمات دولت به مردم از سال گذشته تا امسال ۱۰۰ تا ۱۵۰ درصد افزایش داشته و به تازگی قیمت کارخانه‌ای خودروهای داخلی نیز حدود ۴۰درصد افزایش یافته است، در چنین شرایطی و با توجه به نرخ بالای تورم و گرانی‌های لجام گسیخته در کشور افزایش ۲۰درصدی حقوق بازنشستگان که متأسفانه هنور هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، برچه اساس و منطقی تعیین و محاسبه شده است؟ کرایه خانه‌ای که سال گذشته ۲ میلیون تومان بوده حالا چرا به ۴ میلیون افزایش یافته است؟ چرا با روح و روان بازنشستگانی که حداقل حقوق را می‌گیرند و بعد از ۳۰ سال خدمت نمی‌توانند حق و حقوق خود را دریافت کنند، این گونه بازی می‌شود؟ آیا مسئول و مدیری در شرایط فعلی با حقوق‌های ۸ تا ۱۰ میلیون تومان در ماه می‌تواند روزگار بگذراند؟ بازنشسته تأمین اجتماعی
  • من IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    18 0
    قانون جدیدی که مجلس تصویب کرده نه شرعیه و نه قانونی
  • IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    16 0
    آره والا..
  • بیمه پرداز بینوا IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    10 0
    منبعد قبل از بازنشستگی خلیها خواهند مرد
  • IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    13 0
    افزایش سن بازنشستگی به نفع شاغلین نیست
  • IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    10 1
    الان اگر کسی ۲۲ سال سابقه پرداخت بیمه داره و ۴۵ ساله است چقدر دیگه باید بیمه پرداخت کنه؟ کاش یه سامانه برای جواب سئوالاتمون درست میکردید
  • سلیم IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    12 0
    ما اعتراض داریم همین جوریشم ویران شدیم شما به هیچ عنوان نمی توانید این کار را بکنید
  • اکبر کرمی IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    11 0
    شما حق ندارید با احساسات کارمندان بازی کنید نمی توانید این کار را بکنید ما بدین وسیله اعتراض خودمون را اعلام می داریم واز مجلس .شورای نگبان ..رهبری می خواهیم به هیچ عنوان اجازه ندهند
  • حسن IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    9 0
    آقای قانون گذار نفست از جای گرمی بلند می شه
  • حسین شفیعی IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    11 0
    ما اعتراض داریم به هیچ عنوان اجازه نمی دیم
  • کریم IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    8 0
    از رهبری خواهش می کنیم از رئیس مجلس خواهش می کنیم جلوی این قانون گرفته شود ما اعتراض داریم
  • مهدی توکلی IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    11 0
    سلام این افزایش بازنشستگی قانونی نیست ما اعتراض داریم
  • سعید رشیدی IN ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    13 0
    اقای جهرمی عزیز بزرگوار یا واقعا تو دخل خرج کارمندان یا واقعا نمی دانی یا ما را براتون ارزش نداریم با ماهی ۱۰ یا ۱۲ میلیون مگر میشه زندگی کرد چرا مگید حقوق کارمندان تورم ایجاد می کنه مگر حقوق نظامیان کارمندان استانداری فرمانداری قضات هئیت علمی اضافه نشده چرا تورم ایجاد بشه یا نشه ما چرا داریم خواهش حقوق کارمندان یک هفته یا دو هفته جوابگو نیست
  • IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    11 0
    افزایش سن بازنشستگی یعنی اجحاف دولت به کهنسالان ویعنی استفاده وبهره کشی از نیروهای مستهلک شده یعنی تا دم مرگ از مردم کار کشیدند خدمات ندادن وخدمت گرفتن ،
  • IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    16 0
    تنها چیزی که دولتی ها بلد نیستن اینکه تمام شرکت‌ها را دادن بخش خصوصی که دزدی ها هر روز بیشتر از دیروز شده
  • IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    5 0
    دولت چرا برای آتش سوزی جنگل هتی کشور کاری نمیکنه فقط به فکر جنگ غزه س چرا اقدامی صورت نمیگیره فکر کنید ترکیه س که هواپیما برای مهار آتش سوزی ارسال می کنید
  • سعید IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    21 0
    با تصویب این قانون بازنشستگی مطمعنا درانتخابات اینده نمایندگان فعلی و دولتمردان فعلی از طرف بیمه شدگان نمیتونن یک رای هم بیارن با دست خودشون رای ملیون ها بیمه شده رو از دست دادن
  • IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    18 0
    سال قبل ۳۰درصد به معافیت مالیاتی اضافه شد.امسال هم حداقل باید ۳۰درصد به معافیت حقوق اضافه بشه ،بنظر من نرخ مالیات حقوق باید با ۵درصد شروع بشه و نهایتا به ۲۰درصد خاتمه پیدا کنه ، الان نرخ خیلی زیاده و کارمند در مقایسه با سایر مشاغل خیلی مالیات میده واین بی عدالتی وظلم است
  • حسن IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    7 0
    اینجوری که اصلا بیمه نباشیم بهتره
  • حسن IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    6 0
    لاین دوچرخه رو در سطح شهر بکشید تا ۴۲ سال عمر کنیم بیمه بپردازیم
  • IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    1 0
    با سلام آذر ۱۴۰۲ هم به نیمه رسید خبری از بن خواربار بازنشستگان نشد پس این مخابرات ایران کی میخواهد معوقات بازنشستگان را بدهد!!!!!!! رسانه‌ها باید مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات و هم ناتوانی، کوتاهی و سکوت مدیران، مسئولان و نمایندگان مجلس را منعکس کنند.
  • حقوق بازنشستگان باید حداقل یک سکه باشد IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    0 0
    حقوق بازنشستگان باید حداقل یک سکه باشد
  • بازنشسته مخابرات منطقه تهران IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    0 0
    وظیفه چه کسی است برعملکرد مدیران شرکت مخابرات با بازنشستگان مخابرات بررسی، رسیدگی و برخورد کند سوال اینجاست که دولت، قوه قضائیه، سازمان بارزسی کش کشور، مسئولان و نمایندگان مجلس از دی ماه سال 1400 تاکنون هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی در این مورد نمی کنند وسکوت کرده اند چرا؟
  • اعتراض IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    0 0
    با عملکرد دولت، مسئولین، مدیران نمایندگان مجلس مخالفیم چون می خواهند حق و حقوق ما بازنشستگان مخابرات را ضایع کنند
  • بازنشسته مخابرات منطقه تهران IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    0 0
    تاسف بار است که مدیر کل مخابرات منطقه تهران از دی ماه سال 1400 تاکنون هنوز هم مشکلات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران را درک نمی کند
  • اعتراض IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    0 0
    امروز چهارشنبه ۱۴۰۲/۰۹/۰۸ از خوار بار تیر، مرداد، شهریور، مهر و آبان ماه خبری نیست !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ناشناس IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    0 0
    مخابرات پرسنل اش را به خاک سیاه نشونده. از شاغل اش گرفته تا بازنشسته اش کلی معوقات طلبکارن و دست کارکنان به جایی بند نیست.
  • IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    0 0
    کارنامه مدیرعامل شرکت مخابرات ایران قابل دفاع نیست و از 18 آذر ماه سال 1399 تاکنون هم نبوده است. کارنامه عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات قابل دفاع نیست و از سال 1400 تاکنون هم نبوده است.
  • IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    0 0
    آقای مدیر عامل شرکت مخابرات ایران جناب مجید سلطانی آبان ماه ۱۴۰۲ تمام شد پس بن خواربار بازنشستگان را کی واریز میکنید ؟ لطفا اگر نمیتوانید از سمت مدیر عاملی کنار بکشید شاید دیگران بتوانند از عهده این کار بر بیایند ودعای خیر بازنشستگان بدرقه راهت باشد !!!!!!!!!