یکی از رهبران جنبش حماس تأکید کرد که ورود مخفیانه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به غزه برای گرفتن عکس تبلیغاتی، نشانه شکست این رژیم است.

نتانیاهو

به گزارش همشهری‌آنلاین، «باسم نعیم» از رهبران جنبش حماس به ورود «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه واکنش نشان داد.

دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی روز یکشنبه (دیروز) خبر داد که نتانیاهو از نوار غزه بازدید کرده است.

دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی اضافه کرد که وی از نیروهای حاضر در عرصه نبرد، گزارش‌های امنیتی دریافت کرده ودر دیدارهایش تاکید کرد که ارتش به جنگ خود در غزه تا دستیابی به پیروزی کامل ادامه خواهد داد.

نعیم در مصاحبه با شبکه الجزیره گفت: «ورود مخفیانه نتانیاهو به نوار غزه برای گرفتن عکس تبلیغاتی، نشانه قدرت نیست بلکه نشانه شکست است».

وی تصریح کرد که رژیم اشغالگر به دنبال ممانعت و برهم زدن شادی فلسطینیان به دلیل آزادی اسرای فلسطینی است چرا که این رژیم در آزادی اسرای خود با استفاده از زور شکست خورد.

این رهبر حماس همچنین گفت که مقاومت همچنان در میدان نبرد و پرونده اسرا، دست برتر را دارد.

کد خبر 810994
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 8
  • ایرانی ستمدیده IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    22 8
    چرا رهبران حماس در غزه که محل زندگی آنهاست حضور ندارند
    • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
      8 21
      چون اسرائیل و نتانیاهو می دانند که حماس به آتش بس پایبند است با این حال مخفیانه به غزه آمدند درحالیکه غرب و آمریکا و اسرائیل دائما نقض توافق می کنند و هیچ اعتمادی به آنها نیست.
    • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
      10 18
      همه قشنگ فهمیده اند ارتش درنده و کودک کش و تا بن دندان مسلح اسراییل در برابر گروه دو هزار نفری حماس به زانو در اومد این موش و گربه بازی‌های نتانیابو و حامیان گنجشک مغزش دیگه برای چیست ؟
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    6 20
    همانگونه که اسرائیل در 45 روز جنگ زمینی و هوایی نتوانست به دستاورد نظامی خاصی دست یابد و با عنایت به افزایش روحیه سربازان حماس بعد از اولین توافق آتش بس و بلعکس کاهش روحیه سربازان اسرائیلی در فتح غزه و حذف حماس به نظر می رسد عاقلانه ترین راه مذاکره برای آزادی اسرای طرفین و پایان جنگ با انعقاد یک توافق آتش بس طولانی است که البته بهتر بود اینکار همان روزهای اول درگیری صورت می پذیرفت تا لااقل چهره زشت و جنایتکارانه اسرائیل برای همه جهان پوشیده بماند. بعید است که با ادامه جنگ و حتی افزایش سطح جنایات این رژیم تغییر خاصی در میدان شاهد باشیم.
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    20 6
    نه باید بلندگو میگرفت میگفت من امدم غزه
    • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
      5 18
      مرد بود اون موقع که آتش بس نبود میرفت تو غزه