چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۱
۰ نفر

خبرنگار سانا از یک منبع نظامی سوریه گفت: اشغالگران اسرائیل با دو فروند موشک از سمت جولان اشغالی سوریه، نقاطی در اطراف شهر دمشق را هدف قرار دادند.

دمشق

به گزارش همشهری آنلاین، این منبع افزود: نیروهای پدافند هوایی کشورمان به تجاوز پاسخ دادند و یکی از موشک‌ها را ساقط کردند. خسارت به ضرر مادی محدود شد.

وزارت دفاع سوریه گزارش داد: «امروز حدود ساعت ۱۵:۱۰ [به وقت محلی، ۱۲:۱۰ به وقت گرینویچ]، دشمن صهیونیستی با استفاده از دو موشک از بلندی‌های جولان اشغالی سوریه علیه برخی از مواضع نزدیک شهر دمشق حمله هوایی انجام داد. پدافند هوایی ما به این تجاوز واکنش نشان دادند ، یکی از موشک‌ها سرنگون شد و خسارات وارده به خسارات مادی محدود شد.

کد خبر 809818
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    0 0
    در این مدت 47 روز به خاطر تجاوزات جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و آمریکا بیش از 1.9 میلیون نفر در غزه آواره شده‌اند. سکوت برخی کشورها در برابر جنایت اسرائیل و آمریکا مایه تأسف است نتانیاهو با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در غزه مرتکب جنایت جنگی و کشتارجمعی می‌شود. وزیر جنگ اسرائیل با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در غزه مرتکب جنایت جنگی و کشتارجمعی می‌شود ارتش اسرائیل با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در غزه مرتکب جنایت جنگی و کشتارجمعی می‌شود.