وزیر کشور با رد اظهارات برخی داوطلبان ردصلاحیت شده توسط هیات‌های اجرایی، گفت: هیات‌های اجرایی مطابق قانون مستقل عمل کرده و بر اساس نظرات مراجع پنجگانه تصمیم‌گیری می‌کنند.

واکنش وزیر کشور به قتل مهرجویی و همسرش

به گزارش همشهری آنلاین، احمد وحیدی درباره طرح برخی اظهارات توسط داوطلبان ردصلاحیت شده در انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: ما این اظهارات خیلی محدود که توسط چند نفر مطرح شده است را رد می‌کنیم. سیاست دولت و وزارت کشور، حضور حداکثری داوطلبان در انتخابات مجلس شورای اسلامی بوده است.

وزیر کشور ادامه داد: تلاش زیادی هم برای اجرای قانون جدید انتخابات انجام گرفت. تعداد قابل توجهی هم ثبت نام کردند و صلاحیت حدود ۱۷ هزار و ۵۰۰ نفر در هیات‌های اجرایی تایید شد. این آمار کم سابقه بوده است و تاکنون چنین عددی را نداشته ایم.

وحیدی خاطرنشان کرد: فعلا مرحله اول بررسی‌ها تمام شده و کسانی که صلاحیت آنها تایید نشده یا احراز صلاحیت نشده‌اند، فرصت شکایت دارند. هیات‌های نظارت هم تقریبا ۵۰ روز فرصت بررسی صلاحیت را دارند.

وی تصریح کرد: هیات‌های اجرایی مطابق قانون مستقل عمل کرده و بر اساس نظرات مراجع پنجگانه تصمیم گیری می‌کنند.

کد خبر 809216
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • رضا IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    2 0
    راست میگین تلاشتون برای حضور حداکثری همه هست،منتهی فقط برای داوطلبان اصولگرا و طرفداران دولت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • محمد IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    2 0
    اقای وحیدی خیلی وقته که دیگر در این کشور مردم کاره ای نیستند.یک عده که خودشون را ولی نعمت مردم میدانند و میگویند که همه کشور مال ما است و مردم هم به خاطر ما زنده هستند.خیلی وقته که نگاهها از بالا به پایین است.سر سوزنی دل مسولان برای این مردم نمیسوزد.
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    2 0
    اگر انسان صالحی وخدمتکاری ردصلاحیت شود سکوت میکند برای حفظ نظام .انکه مفسد وبیصلاحیت میباشد یقه جر میدهد ونشان ان است که تیر درست به هدف خورده وبی لیاقتی دفع شده .مشکل ما تایید صلاحیت افراد خاعن است کهتابحال بفور دردستگاهها خرابکاری کردهاند
  • حزب الله سعید BR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    1 0
    پسر اینا نمی خواهند بازنشست بشوند بس بکنید دیگه با با همه میدانند شما انقلابی هستید میدان را برای جوانان احیا بکنید تمام شما ها با ید کلا بر کنار بشوید و بروید از بازنشستگیتون لذت ببرید چی میخواهید دیگه از پست و مقام جوانان ما بخاطر شما خانه نشین و اوضاع خوبی ندارند