رامین رضاییان در بهترین فرم فنی ممکن قرار دارد و در سپاهان و تیم ملی درخشش فوق‌العاده‌ای داشته است.

رامین رضاییان

به گزارش همشهری‌آنلاین، گلزنی از روی یک ضربه ایستگاهی بسیار تماشایی؛ این پایانی خوش برای جشنواره گلی بود که تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ به‌راه‌انداخت و البته که این حسن ختام به نام رامین رضاییان به ثبت رسید.

وقتی از ضربه ایستگاهی حرف می‌زنیم، طبیعتا رضاییان یکی از گزینه‌های مطلوب برای استفاده بهینه از این موقعیت است. او که در بازی رفت با آلمالیق با ضربه کاشته موفق به گلزنی شده بود، اینبار هم در آخرین دقایق مسابقه با هنگ‌کنگ این تجربه شیرین را تکرار کرد.

رامین البته در بازی هفته گذشته سپاهان مقابل پرسپولیس هم تلاش کرد ضربه کاشته را از رضا اسدی بگیرد اما با توجه به زاویه ضربه، نهایتا اسدی پشت توپ ایستاد و شاید یکی از زیباترین گل‌های فصل فوتبال ایران را به ثمر رساند. حالا به فاصله چند روز بعد از آن بازی، رضاییان در ورزشگاه آزادی نشان داد همچنان استفاده از این توپ‌ها برگ برنده او است؛ از بازیکنی حرف می‌زنیم که این فصل در یکی از قله‌های فنی‌اش قرار دارد و معمولا در هر مسابقه جزو بهترین‌هاست.

رضاییان که ۳گل در لیگ قهرمانان آسیا و یک گل در لیگ برتر زده، حالا در نخستین مسابقه انتخابی جام‌جهانی هم دروازه هنگ‌کنگ را باز کرد تا همچنان روی ابرها باشد.

کد خبر 808139
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha