رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس از برگزاری تجمع سراسری در حمایت از کودکان غزه در روز شنبه ۲۷ آبان ماه خبرداد و گفت: سخنران این مراسم در تهران فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

تظاهرات حمایت از غزه

به گزارش همشهری آنلاین،‌ «رمضان شریف» صبح امروز- سه شنبه در سومین جلسه فوق‌العاده ستاد مرکزی انتفاضه و قدس گفت: ما در ایران از آغاز عملیات طوفان الاقصی حمایت خود را از مردم فلسطین و رزمندگان مقاومت اعلام کردیم و به دلیل قرابت دینی و درخواست ملت، از کمک‌های خود دریغ نکردیم، چون مردم فلسطین امروز مورد ظلم قرار گرفتند.

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس اضافه کرد: همه جریان‌ها و جناح‌های سیاسی در نظام مقدس جمهوری اسلامی با صدای بلند از رنج ‌و محنت مردم فلسطین حمایت و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند. شاید از معدود مواقعی است که همه جناح‌ها یکپارچه و یکصدا هستند. این یکصدایی برای مردم فلسطین ارزشمند و مایه قوت قلب آنهاست.

وی گفت: باهمت همه مردم ایران، روز شنبه بعداز ظهر در تهران و به فراخور شرایط در مراکز استان تجمعی تحت عنوان «حمایت از کودکان مظلوم غزه» برگزار می‌شود. محل برگزاری تهران مسیرهای منتهی به میدان انقلاب است و در پایان، از بیانات سردار سلامی فرمانده کل سپاه که به آخرین وضعیت مبارزات مردم فلسطین ‌و منطقه اشراف دارند، استفاده خواهیم کرد.

کد خبر 807314

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 11
  • اکبر IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    3 3
    تجمع وسخنرانی دردی از کودکان غزه درمان نمی کند باید سپاه اقدام عملی بکند
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    0 5
    آیا اسرائیل اسناد محکم و قابل استنادی مبنی بر وجود فرماندهان حماس در بیمارستان های غزه و یا وجود پایگاههای موشکی حماس در زیر بیمارستانهای غزه به جامعه جهانی ارائه نموده است یا تمام این ادعاها ناشی از اوهام و تخلیات اسرائیل بوده و ابزاری برای نسل کشی آنها می باشد؟ و بعنوان مثال آیا می توان یک هواپیمای مسافربری را با 300 مسافر در هوا با موشک منفجر کرد فقط بخاطر احتمال وجود یک تروریست در آن هواپیما ؟؟؟ قطعا این استدلال بی اساس اسرائیل برای هیچ انسان عاقلی پذیرفته نیست و باید این منطق اسرائیل و حامیان آن را به چالش بکشیم.