سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳
۰ نفر

تعطیلات فیفا دی بهترین زمان برای یحیی گل محمدی است تا تیمش را از نظر روحی و فنی ریکاوری کند.

گل محمدی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از طرفداری، ویروس سرماخوردگی و مصدومیت های پیاپی بازیکنان کنار بحث فشردگی بازی‌ها بلای جان پرسپولیس شده است. بازیکنان و مربیان پرسپولیس تاکید دارند هیچ تیمی در لیگ به اندازه این تیم و نساجی در سه هفته اخیر بازی‌های شان فشرده برگزار نشده است.

فراموش نکنیم پرسپولیس و نساجی تنها تیم هایی هستند که در سه هفته اخیر ۶ بازی انجام داده‌اند اما سپاهان به‌خاطر اینکه بازی‌اش با گل‌گهر به تعویق افتاد ۵ بازی داشته است. موردی که یحیی گل‌محمدی هم در نشست خبری به آن اشاره کرد.

بازی های پیاپی پرسپولیس در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا باعث شد مشکلاتی نظیر سرماخوردگی فرصت بازسازی را از بازیکنان و یحیی بگیرد. به تمام این ها سفر های پیاپی به تاجیکستان و اصفهان را نیز نباید فراموش کرد. سفر رفت و برگشت به تاجیکستان که در نیمه‌شب و ساعات اولیه صبح انجام شد و سپس بلافاصله پرواز به اصفهان باعث شد بازیکنان مدعی شوند خواب کافی هم نداشته اند.

به هرحال این ها دلایلی است که بازیکنان و مربیان پرسپولیس تاکید دارند مانع از نتیجه گیری آن ها شده و حالا با توجه به تعطیلات لیگ به مناسبت بازی های ملی بهترین فرصت را در اختیار یحیی گل محمدی و مربیان پرسپولیس قرار داده تا با تمرینات مناسب بازیکنان را از نظر روحی و جسمی بازپروری کنند.

باید دید گل محمدی می تواند تا بازی با النصر تیمش را مهیای این بازی بزرگ و حساس کند یا نه.

کد خبر 807281

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha