قاضی‌القضات در نشست شورای عالی قوه قضاییه اعلام کرد: بستری برای سرمایه‌گذاری پول‌های خرد مردم در کشور فراهم نیست.

به گزارش همشهری آنلاین، از چند سال پیش مسئولین هم تبلیغ کردند که مردم پول خود را در بورس سرمایه‌گذاری کنند، عده‌ای سود بردند و عده کثیری هم نتوانستند سودی کسب کنند.

کد خبر 807029

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • US ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    3 0
    مردم به چه چیز اعتماد دارند تا به بورس داشته باشند
  • IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    4 0
    شما به عنوان قوه مستقل قضائیه اون افرادی را که تبلیغ کردند و پول مردم را در بورس به فنا دادند را میکشیدید پای میز محاکمه
  • IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    2 0
    هیچ کاری برای مالباختگان بورسی نکردید نمک هم به زخمیان میپاشید
  • IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    1 0
    جناب اژه‌ای عزیز، متهم ردیف اول دزد در بورس عشقی بی کفایت و نالایق هست که با رانت خواران و دزدها هم کاسه شده . باید اول عشقی را عزل ، محاکمه و مجازات کنید و ضرر و زیان سهامداران را از حلقوم عشقی بیرون بکشید و به سهامداران متضرر برگردانید تا اعتماد به بورس برگردد‌ . یک رانتی اواخر اردیبهشت ماه با چراغ سبز عشقی تو بورس صورت گرفت . جنابعالی قول دادید که حداکثر یک هفته ای به اون تخلف صورت گرفته در بورس رسیدگی می کنید و اسامی رانت خواران و متخلفین و عاملین سقوط بورس را اعلام خواهید کرد ولی بعد از گذشت حدود ۶ _۷ ماه هنوز متاسفانه هیچگونه اقدامی صورت نگرفته !!!!!!!!!!!!!!!!
  • S IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    1 0
    فقط بورس؟با راهی که ایران خودرو وسایپا برای خودشون ساختن دوباره میخان گرونی رو تحمیل کنن به مردم.. اینها هرکدوم زلزله هایی است برای اقتصادایران.. عجیبه که برای علاج ومهاره دزدی و فساد اقتصادی ازشرکتهای بزرگ و دست اندرکارانشون واموالشون هنوز نتونستید به نفع اقتصاد کشور استفاده کنید شرکتهای فاسد و دلالانه آهن و میلگردوضایعاتی هاش بگیر تامواد پلاستیکی و ....فشار به اقتصاد وبویژه عموم مردم وکلفت کردنه شرکت ها و بعضی رانت خورهای بورسی وشرکتهای وابسته به خودشون که کم نیستند وبرای سود بیشتر کمر به نابودی گردش اقتصاد گرفتن این عدم برخورد مناسب یه جایی کار رو غیرقابل حل میکنه و آرامش اقتصادی رو از جامعه سلب میکنه لطفا با دانش بامسائل برخورد کنید نه با اطمینان به ۴ نفر حرف بزن.. به عمل کار برآید به سخنرانی نیست ممنون ازریس قوه قضاییه لطفا کنترل قیمتهارو مدنظرقرار بدید تا مردم بتونن باسرمایه هاشون مایحتاج زندگیشونو تامین کنن.. بورس ماله کساییه که پول مازادشونو اونجا قرار میدن..