«دنی دانون» هفدهمین نماینده دائم تل‌آویو در سازمان ملل آن‌دسته از خبرنگارانی را که آغاز عملیات «طوفان الاقصی» حماس به مواضع اسرائیل را ثبت کردند، تهدید به مرگ کرد.

دنی دانون

به گزارش همشهری آنلاین، دانون در پیامی تهدیدآمیز در صفحه اجتماعی «ایکس» (توییتر سابق) نوشت: «سازمان امنیت داخلی اسرائیل اعلام کرد که تمامی شرکت‌کنندگان در قتل‌عام هفتم اکتبر (شنبه ۱۵ مهر ماه) را از بین خواهد برد.»

وی سپس به عکاسان خبری که این لحظه را به ثبت رساندند گفت: «عکاسان خبری که در ثبت این حمله مشارکت داشتند، به این فهرست اضافه خواهند شد.»

مغز متفکر تخریب تونل در ارتش اسرائیل کشته شد

کد خبر 806812
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    0 0
    آواره شدن بیش از ۲۵۰ هزار صهیونیست از آغاز عملیات طوفان الاقصی و درگیری حزب‌الله بیش از یک چهارم میلیون صهیونیست آواره شده‌اند.
  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    0 0
    ۲۱:۳۳-۲۱ آبان ۱۴۰۲۸۵۹۵۴۵۴ ۸۰۰ حقوقدان برجسته جهان نسبت به نسل‌کشی در غزه هشدار دادندبین‌المللخاورمیانه ۸۰۰ حقوقدان برجسته جهان نسبت به نسل‌کشی در غزه هشدار دادند ۸۰۰ تَن از محققان و حقوقدانان برجسته از سراسر جهان از واژه نسل‌کشی برای توصیف آنچه در نوار غزه در حال رخ دادن است، استفاده کردند و نسبت به قریب‌الوقوع بودن این فاجعه هشدار دادند. به نقل از الجزیره، چیزی که در نوار غزه در حال رخداد است یک نسل‌کشی تمام عیار است که از نظر رسانه‌های غربی تنها واکنش رژیم اسرائیل به حمله حماس تلقی می‌شود. در حالی که بمباران نوار غزه از سوی صهیونیست‌ها ادامه دارد، ۸۰۰ تن از محققان و حقوقدانان برجسته از سراسر جهان نسبت به نسل کشی قریب الوقوع در سرزمین‌های اشغالی هشدار دادند. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، تعداد شهدای فلسطینی نوار غزه در حدود یک ماه گذشته از مرز ۱۱ هزار شهید فراتر رفته است. ده‌ها هزار مجروح نیز در مراکز درمانی با مشکل جدی مواجه هستند.
  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    0 0
    الجزیره تاکید می‌کند که تمام شرایطی که در زمان کنونی در نوار غزه برقرار است، همه بازگوی مولفه‌های نسل کشی است. رژیم اسرائیل ادعا می‌کند که تنها اعضای حماس را هدف قرار می‌دهد، ولی حمله همه جانبه علیه مردم فلسطین رخ داده است. استفاده از مهمات سنگین در یکی از پرجمعیت‌ترین نقاط جهان به طور اجتناب ناپذیری منجر به تلفات بالای غیرنظامیان می‌شود. طی یک ماه گذشته بیش از چهار هزار و ۴۰۰ کودک و ۲ هزار و ۹۰۰ زن جان خود را از دست داده‌اند که در کمتر جنگی در طول تاریخ نمونه آن دیده شده است. رژیم صهیونیستی ساختمان‌های غیرنظامی از جمله بیمارستان‌ها و مدارسی را که به آوارگان پناه می‌دهند، هدف قرار داده است. ساختمان‌های مسکونی را بمباران می‌کند و حتی مقامات نظامی این رژیم نیز در سخنانی به نسل‌کشی اعتراف کرده‌اند. یواف گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی طی یک سخنرانی با توهین شرمانه به مردم غزه، آن‌ها را حیوانات انسان‌نما خطاب کرد و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم نیز برای توجیه کشتار مردم فلسطین، به جملاتی از کتاب مقدس یهودیان متوسل شد.
  • IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    0 0
    هدف وحشیگری اسرائیل در غزه تسلیم کردن تمامی ملت‌های منطقه است
  • IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    0 0
    کشتار کودکان تنها دستاورد دشمن در جنگ علیه غزه است انتقام‌گیری آسان و سریع فقط برای جلب رضایت جبهه داخلی صهیونیستی است.
  • IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    0 0
    يکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳/ باید حمایت از اسراییل آنقدر برای آمریکا هزینه داشته باشد تا دست از حمایت آن بردارد. نیروهای آمریکا در منطقه نباید در امان باشند.
  • IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    0 0
    ۲۹ تن از نیروهای رژیم صهیونیستی در حمله حزب الله زخمی شدند
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    0 0
    هر ۱۰ دقیقه یک کودک در غزه شهید می‌شود/ اسرائیل و آمریکا هر ۱۰ دقیقه یک کودک فلسطینی را می‌کشند. در این مدت 38 روز اسرائیل جنایتکار به همراه آمریکا جنایتکار به بهانه جنگ با حماس بیش از 12 هزار نفر را در غزه کشته است. اسرائیل جنایتکار به همراه آمریکا جنایتکار و برخی کشورهای اروپایی جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از 15 مهرماه تاکنون غزه را به جهنم تبدیل کرده است. رژیم صهیونیستی جنایتکار بیمارستان‌ها را به طور مستقیم هدف قرار می‌دهد. جو بایدن جنایتکار عامل اصلی و شریک جنایات علیه مردم مظلوم غزه است. ارتش آمریکا جنایتکار عامل اصلی و شریک جنایات علیه مردم مظلوم غزه است. اروپا جنایتکار عامل اصلی و شریک جنایات علیه مردم مظلوم غزه است.