شهردار منطقه ۴ گفت: برای سال آینده ۲ پروژه در بزرگراه شهید باقری تعریف شده یک پروژه تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید سلیمانی با بزرگراه شهید باقری و دیگر تقاطع غیر همسطح شهید زفرقندی با بزرگراه شهید باقری خواهد بود.

کمالی زاده

علی‌اصغر کمالی‌زاده، شهردار منطقه ۴ در گفت‌وگو با خبرنگار همشهری، با اشاره به وضعیت زمین‌های رها شده در منطقه، گفت: مذاکرات مختلفی برای تعیین تکلیف زمین‌های خالی در منطقه انجام شده است، با تعاونی‌های مسکن، ادارات و بخش خصوصی جلساتی داشتیم تا آنان را ترغیب کنیم که در قالب قرارگاه جهادی مسکن شهرداری، نسبت به تولید مسکن در این زمین‌ها اقدام کنند.

وی درباره آمار صدور مجوز برای ساخت مسکن در منطقه ۴، بیان کرد: بیش از یک ‌میلیون و ۱۰۰ هزار مترمربع جواز مسکونی از ابتدای سال جاری تاکنون صادر شده است که این آمار در مقایسه با سال گذشته دو برابر رشد کرده است.

شهردار منطقه ۴ با اشاره به پروژه اسکای لند، گفت: این پروژه تفریحی بیش از ۵۰۰ میلیون دلار خواهد بود که در قالب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی انجام می‌شود.

کمالی‌زاده با بیان اینکه پیگیر تخصیص ۳۵ هکتار زمین به این پروژه هستیم، گفت: اگر زمین را از دولت تحویل بگیریم این پروژه آغاز خواهد شد و به عنوان قطب فرهنگی_تفریحی شمال شرق تقدیم شهروندان می‌شود.

وی درباره احداث تقاطع غیرهمسطح جدید در بزرگراه شهید باقری، تصریح کرد: با پیگیری‌هایی که با معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران داشتیم برای سال آینده ۲ پروژه در بزرگراه شهید باقری تعریف خواهد شد؛ یکی پروژه تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید سلیمانی با بزرگراه شهید باقری و دیگر تقاطع غیر همسطح شهید زفرقندی با بزرگراه شهید باقری خواهد بود.

کد خبر 806331
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha