شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱
۰ نفر

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: در خردادماه سال گذشته کار عملیاتی ایمن سازی گود برج میلاد شروع شد و امروز در روزهای پایانی پروژه هستیم، خطر گود برج میلاد ۱۰۰ درصد رفع شده و طی هفته‌های آینده این پروژه با حضور شهردار تهران افتتاح خواهد شد.

گود

به گزارش همشهری آنلاین؛ هادی حق بین با بیان این مطلب افزود: این پروژه از اقدامات بسیار شاخص و جهادی مدیریت شهری جدید بود که با تدابیر هوشمندانه شورا و شهرداری تهران گرفته شد.

وی ادامه داد: در خردادماه سال گذشته کار عملیاتی طرح شروع شد و امروز در روزهای پایانی پروژه هستیم. خطر گود برج میلاد ۱۰۰ درصد رفع شده و طی هفته‌های آینده این پروژه با حضور شهردار تهران افتتاح خواهد شد.

حق بین خاطرنشان کرد: هم افزایی شورا و شهرداری باعث اتفاقاتی شده که تهران در تمام مناطق پروژه فعال داشته باشد. ما خوشبختانه پروژه غیرفعال در سطح پایتخت نداریم و برخی پروژه ها به دلیل وجود معارضین دچار وقفه شد، اما با حمایت از پیمانکاران پروژه ها به شرایط عادی برگشتند و تلاش می‌کنیم در ماه‌های پیش رو فعالیت خود را نیز فشرده کنیم. در همین راستا اگر موردی غیر فعال باشد به دلیل معارضین نهادی خاص است که در اولویت‌های بعدی ما برای سال آینده قرار دارد.

گود برج میلاد پس از رفع خطر و در جهت استفاده بهینه از آن، به پارکینگ با ظرفیت ۴۵۰ خودرو تبدیل شده است.

کد خبر 806326
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha