تیره‌روزی‌های منچستریونایتد با سرمربیگری تن‌هاخ ادامه دارد و شیاطین سرخ صاحب ۹شکست از ۱۷‌بازی شده‌اند.

تن‌هاخ

به گزارش همشهری‌آنلاین، قرار نیست پس از الکس فرگوسن آب خوش از گلوی هواداران منچستریونایتد پایین برود. بازی در زمین کپنهاگن داشت خوب پیش می‌رفت و یونایتد با ۲‌گل هویلوند به تیم سابقش از حریف پیش بود تا اینکه رشفورد بر سر بی‌احتیاطی و حرکت خشن روی پای بازیکن حریف در دقیقه‌۴۲ اخراج شد و ناگهان ورق برگشت و تیم ۴-۳ بازی را واگذار کرد. در یک صحنه ترکیب پت و مت متشکل از هری مگوایر و رافائل واران، هر دو توپ را با دست لمس کردند و پنالتی شد. اونانا هر توپی را که به سمت راست دروازه‌اش و چپ خودش زده شود، گل می‌خورد. او در سمت چپ مشکل دارد اما توپ‌های سمت راست را می‌گیرد. پنالتی‌ به سمت نقطه ضعفش رفت اما فریب خورد.

وضعیت تیم به‌گونه‌ای به‌نظر نمی‌رسد که اریک تن‌هاخ بتواند آن را درست کند. اتفاقا سرمربی هلندی خودش یکی از بانیان مشکلات است. فصل پیش رفتاری با کریستیانو رونالدو کرد تا او را فراری بدهد. تن‌هاخ به‌جای رونالدو به الونگا بازی می‌داد؛ بازیکنی که با رفتن ستاره پرتغالی به نیمکت چسبید و سپس فروخته شد و حالا در تیم جدیدش هم نیمکت‌نشین است. او فوتبال سانچو را هم نابود کرده و همین بلا را داشت سر مک‌تامینی می‌آورد. او دخه‌آ را نتوانست یا نخواست نگه دارد تا به‌جای او اونانا ‌که شاگرد سابقش بود با مبلغی گزاف به منچستر بیاید. تن‌هاخ به باشگاه سابق خودش -آژاکس- هم نان زیادی رساند و بازیکنانی از این تیم را با رقم‌هایی بالا خرید. با وجود این، او پس از شکست‌ها، تقصیر را گردن داور و بازیکن و شانس می‌اندازد. اگر سر جیم رتکلیف منچستر را از گلیزرها بخرد، بعید است مربی هلندی آینده‌ای در اولدترافورد داشته باشد. شنیده می‌شود سر دیو بریلزفورد سرپرستی من‌یونایتد را تحت نظر سر جیم رتکلیف عهده‌دار خواهد شد. رتکلیف به هیچ عنوان قصد اخراج فوری تن‌هاخ را ندارد مگر آنکه خود مربی به این نتیجه برسد که باید برود. تن‌هاخ چند وقت پیش علیه مالکان احتمالی آینده موضع گرفت.

حریف امروز من‌یونایتد تیم ته‌جدولی لوتون‌تاون است اما این همان تیمی است که به‌زور به تاتنهام باخت و هفته پیش تا آخر بازی از لیورپول پیش بود و در نهایت تن به تساوی داد. آنها ممکن است برای منچستر لقمه گلوگیری باشند.

آخرین‌باری که منچستریونایتد در ۱۷‌بازی نخستین متحمل ۹‌شکست شد، در آخر آن فصل (۱۹۷۳-۷۴) سقوط کرد.

منچستریونایتد نخستین تیمی شد که در همه بازی‌های خود در گروهی چمپیونزلیگ پنالتی می‌دهد.

سقوط آزاد منچستریونایتد؛ ۹شکست از ۱۷‌بازی!

٤‌بازی و ٥‌گل برای راسموس هویلوند؛ او در حال حاضر در کنار آلوارو موراتا، بهترین گلزن فصل ۲۰۲۳-۲۴ لیگ قهرمانان اروپاست. راسموس هویلوند در چمپیونزلیگ: یک‌گل مقابل بایرن، ۲‌گل مقابل گالاتاسرای و ۲‌گل مقابل کپنهاگن در دور برگشت.

هر بار هویلوند برای من‌یونایتد گل زده، این تیم باخته است!

تعداد گل‌ها و کارت قرمزهای رشفورد در این فصل باهم برابر است؛ یکی.

منچستر بعد از ورود واران، ۴‌گل دریافت کرد که مقصر ۲‌گل اول واران بود.

منچستریونایتد برای اولین‌بار در تاریخ حضور خود در لیگ قهرمانان اروپا/جام باشگاه‌های اروپا، برد با اختلاف ۲‌گل را در نهایت با شکست عوض کرد.

در میان تیم‌های لیگ برتری، تنها برنلی(۱۰) در تمام رقابت‌ها بیشتر از منچستریونایتد(۹) در این فصل شکست خورده است. ۹شکست بیشترین شکست شیاطین سرخ در ۱۷بازی ابتدایی یک فصل از سال ۷۴-۱۹۷۳(همچنین ۹باخت) تحت هدایت تامی دوچرتی است.

کد خبر 806153
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha