مجموع نظرات: ۲
سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰
۰ نفر

جنایتکار خشن ایرلندی که به صورت اینترنتی قربانیان خود را می‌یافت و آنها را به قتل می‌رساند، به ۲ حبس ابد محکوم شد.

قاتل اینترنتی

همشهری‌آنلای_ گروه سرنخ: به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از بی بی سی، آوریل سال گذشته یوسف پالانی، ۲۳ ساله، اهل اسلایگو ایرلند، به دلیل نفرت و خشمی که نسبت به همجنسگرایان داشت تصمیم عجیبی گرفت. او از طریق یک نرم‌افزار دوست‌یابی با مردان همجنسگرا دوست می‌شد و با آنها قرار می‌گذاشت. سپس سوار بر دوچرخه‌اش می‌شد و به سوی محل قرار می‌رفت و در سر قرار به آنها حمله می‌کرد و به طرز هولناکی طعمه‌هایش را به قتل می‌رساند.

اخبار روز حوادث را در اینجا بخوانید:

نخستین قربانی او آنتونی بورک، ۵۰ ساله بود که سال گذشته وقتی در محل قرار با مرد جنایتکار حاضر شد، هدف حمله او قرار گرفت و با اینکه تیغه چاقو در چشمش فرو رفته بود، توانست از دست وی فرار کند خود را به بیمارستان برساند و زنده بماند.

دو حبس ابد برای قاتل اینترنتی | قاتل بی رحم چگونه لو رفت؟


مرد جنایتکار روز بعد با مردی ۴۱ ساله به نام آیدان موفیت قرار گذاشت و در آنجا پس از بستن دست و پای طعمه‌اش با ۴۳ ضربه چاقو او را به قتل رساند. جسد آیدان روز بعد از جنایت توسط ۲ دوستش پیدا شد و پلیس از این طریق در جریان ماجرا قرار گرفت.

۲روز بعد از این جنایت، در ۱۲ آوریل سال گذشته میلادی، جسد مایکل اسنی، ۵۸ ساله، توسط ۲ خواهرزاده‌اش در حالیکه دست و پایش بسته بود و۲۵ ضربه چاقو به نقاط مختلف بدنش وارد شده بود، پیدا شد.

دو حبس ابد برای قاتل اینترنتی | قاتل بی رحم چگونه لو رفت؟

با کشف دو جسد، پلیس اطمینان یافت که با یک جنایتکار سریالی مواجه است و تحقیقات برای دستگیری او آغاز شد.

در بررسی دوربین‌های مداربسته، پلیس چهره قاتل سریالی را در حالی که سوار بر دوچرخه به محل جنایت رفته بود به دست آورد. آنها در ادامه بررسی‌ها و با ردیابی اپلیکیشن دوست‌یابی متوجه شدند که مرد جنایتکار قربانی چهارم خود را نیز پیدا کرده و با او قرار گذاشته است. بنابراین ۱۳ آوریل ۲۰۲۲، قبل از وقوع جنایتی دیگر ماموران خود را به محل حادثه رساندند و قاتل خشن را دستگیر کردند.

این مرد که ابتدا جنایاتش را انکار می‌کرد در ادامه اعتراف کرد که صدایی از ذهنش می‌شنیده که به او می‌گفت:«‌همجسنگراها را بکش».

چند روز پیش مرد جنایتکار برای ارتکاب ۲ جنایت محاکمه و به ۲ حبس ابد، به اضافه ۲۰ سال دیگر برای حمله هولناک به نخستین قربانی خود محکوم شد.

به گفته مسئولان زندان، به دلیل خطرناک بودن این مرد، وی در سلول انفرادی زندانی است و وقتی به هواخوری می‌آید، ۳ مامور زندان مواظب او هستند تا مبادا به بقیه زندانیان حمله کند.

کد خبر 805097
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha