کاپیتان اسبق استقلال گفت: ادعای پرسپولیسی ها اتهام است و اگر مدرک دارند باید ارائه دهند.

استقلال

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی پاشازاده، کاپیتان اسبق استقلال درمورد فداکاری بازیکنان این تیم و کسر قراردادهایشان برای بازشدن سقف بودجه باشگاه و ثبت قرارداد برخی بازیکنان مانند بلانکو، گفت: کار خیلی قشنگی بود. نشان دهنده روح تیمی و شخصیت خیلی بزرگ استقلال است. اینکه بازیکنان و هواداران تیم از خودگذشتگی دارند، نشان می‌دهد استقلال باشگاه بزرگی است.

وی درمورد اینکه اعضای تیم پرسپولیس معتقدند کسرقرارداد بازیکنان استقلال یک دروغ است و طی روزهای اخیر کشمکش‌های رسانه‌ای زیادی بین بازیکنان و مربیان دو تیم به وجود آمد، اظهار داشت: این واقعا اتفاق خیلی بدی بود که امسال افتاد. در وهله اول برای اینکه سقف قرارداد بذاریم باید کارشناسی کنیم که سقف بودجه واقعی چقدر باشد. شما هرچقدر درآمد دارید، می‌توانید خرج کنید. این قانون را طور دیگری وضع می‌کنیم و این اتفاقات بد می‌افتد. اصلا در شان بازیکنان و مربیان دو تیم نیست که این اتفاقات بیفتد و این حرف‌ها زده شود. این مساله باعث شد هردو تیم تمرکزشان را از دست بدهند و هردو دربازی که می‌توانستند برنده باشند، مساوی کردند. با این اتفاقات اصل ذات ورزش و لذت کار را از یاد برده‌ایم. با این بی احترامی‌ها چیزی درست نمی‌شود و فقط احترام خودمان را از دست می‌دهیم.

پاشازاده با اشاره به ادعای پرسپولیسی‌ها، عنوان کرد: این اتهام است. اگر مدرک دارند باید بگویند طبق این مدرک این اتفاق افتاده است. ضمن اینکه ربطی به پرسپولیس ندارد. اگر کسی خلافی انجام بدهد، پلیس و دادگاه باید محاکمه کنند. درفوتبال هم مراجعی مثل سازمان لیگ یا کمیته انضباطی باید دنبال این بروند که آیا این اتفاق افتاده یا نیفتاده است.

کد خبر 804319
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha