کنگره انجمن بین المللی جراحی زیبایی پلاستیک رویدادی مهم و بهترین فرصت برای آشنایی با آخرین و پیشرفته‌ترین متدهای جراحی زیبایی پلاستیک جهان است.

کنگره انجمن بین المللی جراحی زیبایی پلاستیک
دکتر علیرضا صابری؛
دبیر انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران

همشهری آنلاین -یکتا فراهانی: انجمن بین‌المللی جراحان زیبایی پلاستیک (ISAPS) گروهی پیشرو از جراحان پلاستیک زیبایی حرفه‌ای جهان است که در سال ۱۹۷۰ تأسیس شد. این انجمن متشکل از بیش از ۲۴۰۰ نفر از مشهورترین جراحان زیبایی پلاستیک و ترمیمی از ۹۴ کشور دنیاست که شرکت کنندگان در این کنگره می‌توانند با جدیدترین تکنیک‌ها و آخرین پیشرفت‌های دنیای جراحی زیبایی و ترمیمی آشنا شوند. در این کنگره همه جنبه‌های جراحی زیبایی پلاستیک، از ایمنی بیمار گرفته تا جدیدترین متدهای عمل زیبایی پلاستیک و ترمیمی توسط نمایندگانی از چهار تخصص اصلی جراحی زیبایی از سرتاسر دنیا، پوشش داده می‌شود.

آغاز به کار سومین کنگره بین المللی بزرگان جراحان پلاست

دکتر علیرضا صابری، دبیر انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران می‌گوید: سومین کنگره بین المللی بزرگان جراحان پلاستیک از ۲۲ تا ۲۵ آبان ماه در تهران با حضور اساتید بین المللی برجسته در حوزه جراحی پلاستیک برگزار می‌شود.

به گفته دبیر انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران در این کنگره بین المللی ۱۸ سخنران خارجی از کشورهای اسپانیا، آمریکا، ترکیه، نروژ و روسیه به صورت حضوری و آنلاین با این کنگره همکاری می‌کنند و درباره موضوعات مختلفی سخنرانی و تبادل اطلاعات خواهد شد.

پنل های برنامه ریزی شده متنوع

دبیر انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران می‌گوید در این کنگره دو سالانه چهل پنل برنامه ریزی شده که باعث ارتقای علمی و به روز شدن تکنیک‌های جراحی می‌شود چون از تمام کشورها تجربیات در این زمینه به اشتراک گذاشته خواهد شد.

ایران؛ مرکز جراحی پلاستیک پیشرفته | از کشورهای همسایه مراجعان زیادی داریم | برای جراحی زیبایی نیازی به اعزام فرد به خارج از کشور نیست

ایران؛ مرکز جراحی پلاستیک پیشرفته

دکتر صابری می‌گوید: برای ما بسیار مهم است که کشور عزیزمان ایران را به عنوان مرکز جراحی پلاستیک پیشرفته معرفی کنیم چون به این ترتیب می‌توان به صنعت توریسم درمانی هم کمک زیادی کرد.

به گفته دبیر انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران در حال حاضر به خصوص از کشورهای همسایه مراجعان زیادی داریم که درآمد برای کشور ارزی خوبی نیز به شمار می‌رود بنابراین امید می‌رود با برگزاری کنگره‌های بین المللی بتوانیم صنعت توریسم را بیشتر گسترش دهیم.

دکتر علیرضا صابری می‌گوید خوشبختانه در حال حاضر در ایران هیچ کس برای انجام جراحی پلاستیک و ترمیمی نیازی به اعزام به خارج از کشور ندارد چون جراحان ما به دنبال به روز کردن اطلاعات در همه زمینه‌ها هستند.

ایران؛ مرکز جراحی پلاستیک پیشرفته | از کشورهای همسایه مراجعان زیادی داریم | برای جراحی زیبایی نیازی به اعزام فرد به خارج از کشور نیست

کد خبر 804220
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    0 0
    کاش انقدر که به ظاهر می‌رسید درونتونم میساختید